شناسهٔ خبر: 69195 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

سربریدن یک زن توسط داعش + عکس (+۱۸)

تروریست های "داعش" در آخرین جنایات خود که بلافاصله بر روی اکانت های خود در توئیتر بارگذاری نمودند، سر یک زن کرد را از بدن جدا کردند.

به گزارش نماینده، عناصر "داعش" پس از اینکه توانستند قسمتی از شهر کرد نشین کوبانی را به تصرف خود در آوردند، افرادی که به اسارت در آمده بودند را سر بریدند. در بین افراد کشته شده، سر یک زن کرد نیز دیده می شود.

داعش

نظرات مخاطبان 3 26

  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۱۳:۱۶نبي 0 90

    خدايا يزيد و دار و دسته امروزيش را لعنت كن و از رحمت كن دور نما
    خدايا بلاي اين وحشي هاي آدم نما را به پديد آورندگانشان بازگردان
    خدايا امام زمان ما را برسان
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۱۶:۳۲مهدی 0 147

    ارزش کار شهدا اینجا مشخص میشود اهای مردم ومسعولین
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۱۸:۰۳فاطمه 0 2

    مسعولین؟
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۱۸:۰۳افسر مهربون 20 1

    خدا لعنت کنه  این دولت خاین ترکیه رو    
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۲۰:۱۸ 0 3

    چرا ما از هواپیماهای بدون سرنشین خود برای بمباران مواضع داعش استفاده نمی کنیم؟ اگر ما اینهمه جنایت را ببینیم و کاری نکنیم دیگر مسلمان نیستیم و همین بلا را بر سر ما هم خواهند آورد.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۲۰:۴۹صادق سخندان 0 4

    درودبرروان پاک شهدا...خداکنددروغ باشدمیگویندجانبازان جنگ تحمیلی زیرخط فقرهستن کاش یکی ازمسعولین اون عکس بالاراببیند
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۲۱:۴۰فرزاد28 0 1

    واقعآ که وحشی اند آیا با اسرا در صدر اسلام اینگونه رفتار میشد
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۲۱:۵۱شاهین 38 0 9

    منظور از اشاره دست داعشی ها بهنگام سربریدن " خداست" یعنی بخاطر رضای او اینکار را می کنیم   واقعا عجب صبری خدا دارد
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۲۲:۲۳ 0 0

    آهای توایکه دم ازحقوق بشرمی زنی اینست حقوق بشرمرگ برشماوتمامی کوردلانی که چشمانشان رابسته وحق وحقوق ملت هاراغارت وبه فکرمنافعه شخصی خودمی باشندیاامام زمان ادرکنی
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۲۲:۲۳موسوی 0 0

    الهم عجل لولیک الفرج .،.خدایا فرج آقامون  رو برسون  مظلومین را از دست ستمگران نجات ده و .، نعمت امنیت را ازما نگیر ودر ادامه نظر آقا مهدی نعمت ولایت فقیه رواز ما نگیر
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۲۲:۳۶ 0 0

    خدايا لعنت بر كشورهاي كه داعش رابه وجود آورده اندهمراه امريكا 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۲۲:۴۰رسول 0 1

    لعنت خدا برداعش 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۰:۴۲شیرویه 0 0

    خداوکیلی چهره قاتل علیه العنه را ببینید بقرآن خود خود یزیده انشالله بزودی کله ش دست یه  داعشی لعین مثل خودت  می افته وبا هاش عکس میندازه؟آشغالا زمین یک نفروداد می زنه آقامون مهدی تا این زشت ترین موجودات وازبین ببره خدایا بخاطر آبرویه فاطمه بفرستش آقام مهدی بیا بیا که اینان آبرومونو بردند ؟خدنلعنتتون کنه کفتارا؟
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۲:۰۲کامبیز چهاردولی 0 0

    صد رحمت به قوم تاتار
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۳:۱۵نوید 2 37

    همیشه در همه ادیان الهی و مکاتب اخلاقی افراط و تفریط مذموم و ناپسند شمرده شده و انسان از آن نهی شده است. اما متاسفانه همواره انسانهای کوته فکر، تنگ نظر، کینه توز، عقده ای و جزم اندیش و ابوجهل مسلک در همه جوامع و درطول تاریخ بشریت فراوان بوده اند. چنین افرادی بخصوص در جوامع توسعه نیافته که از فقر شدید فرهنگی و اقتصادی (این دو فقرهمیشه با هم هستند) رنج میبرند، براحتی میتوانند افکار مسموم خود را نشر داده و با تائید و تقویت و گسترش عقاید تعصب آمیز در این جوامع (که اغلب دارای ریشه های فکری سنتیِ آئینی ، مذهبی ، فرقه ای یا قومی قبیله ای قوی و متاسفانه فاقد آگاهی و بینش کافی و قدرت تشخیص و درک و نقد درست مفاهیم دینی و الهی و شرایط متفاوت و مقتضیات دنیای امروز هستند) آنها را بسرعت بسمت رادیکالیسم و افراطی گری و عناد و دشمنی با همه انسانها و اقوام و مذاهب و آئینها و مکاتب دیگر سوق میدهند. از آنجا که عموما چنین جوامعی سابقه قرنها ظلم و تبعیض و استثمار و تحقیر و فقر و محرومیت را بر دوش میکشند، زمینه ذهنی و روحی مستعدی برای عصیان ، سرکشی و برهم زدن وضع موجود برای رسیدن به شرایطی بهتر یا حتی گاهی فقط بمنظور چشیدن طعم لذتبخش انتقام و تفوق و سیادت هرچند موقت و گذرا بر دشمن (که معمولا شامل همه دیگر اندیشان و دیگر کیشان و دیگر اقوام و قبایل میشود) دارند. بدلیل جهل و ناآگاهی سیاه و عمیقی که این جوامع را در بر گرفته براحتی میتوان حتی با دروغ پردازی و شایعه پراکنی و سخنان سراپا کذب و بی اساس و حتی کاملا متضاد با روح آموزه های آئینی و مذهبی آن جامعه و فقط با تحریک احساسات ملی یا قومی یا مذهبی فتیله انبار باروت را روشن کرد و آنها را به جان هم و به جان دنیا انداخت و از این آب گل آلود ماهی خود را گرفت!!
    حقیقتا که مادر تمام مصیبتهای بشر در طول تاریخ "جهل" است و شوربختانه "تعصب کور" فرزند نامشروع همخوابگی "جهل" و "کینه توزی" است. فرزندی که همواره نسبت خود را با پدرش انکار میکند و هیچ متعصب کور و کری در طول تاریخ نبوده که بداند و بپذیرد که جاهل است و تعصبش زاده جهل اوست. چه اگر میدانست جاهل است که یا بدنبال کسب آگاهی میرفت و خود را از بند جهل رها میکرد یا در درست بودن افکار و اقوال و اعمال خویش شک میکرد و همه دنیا را که چون او نمی اندیشند و رفتار نمیکنند ، منحرف و مرتد و ملحد و کافر و مباح الدم نمیدانست و کمر به ریختن خونشان نمی بست.
    "جهل" و "کینه توزی" هر دو از صفات بارز و همچنین از قویترین ابزار شیطان برای گمراهی و سرکشی بشر هستند. گاه در بین این گروهها و جوامع متعصب، با کمال تعجب، افراد آگاه و تحصیلکرده و دنیا دیده ای هم دیده میشوند، اگر دقت کنید خواهید دید که اینها بیشتر به مادر خود رفته اند و بیشتر فرزند "کینه توزی" هستند که ارضای خوی وحشی و التیام زخم عقده های فروخورده خود را در جنایت و ریختن خون می بینند.
    داعش - القاعده - طالبان - بوکوحرام - خمرهای سرخ - سیک ها و صدها گروههای تروریستی در کشورهای خاورمیانه ، آفریقا ، جنوب شرقی آسیا ، آمریکای مرکزی و جنوبی و... که با اهداف و عقاید التقاطی و افراطی مذهبی ، قومی - قبیله ای ، سیاسی و... دست به جنایت و سلاخی و نسل کشی زده اند محصول زمینه های فوق الذکر و البته بهترین مصرف کننده ها و خریداران شبکه عظیم و پرنفوذ و قدرتمند تولیدکنندگان و دلالان و فروشندگان اسلحه هستند. تجارت عظیم و پرسودی که در چند دهه گذشته با تشکیل سازمان ملل و دیگر سازمانها و معاهدات بین المللی و منطقه ای بمنظور کنترل کشورهای عضو و پیشگیری از تهاجمات و مخاصمات و جنگها دیگر برای رونق بازار خود نمیتواند به امید جنگهای بسیار محدود رسمی بین دولتها و کشورها بنشیند و مسلما دست و نقش بسیار پررنگ مافیای فروش و دلالی اسلحه را در ایجاد و گسترش و حمایت از این گروه های تروریستی و شبه نظامی ابدا نباید نادیده گرفت. مافیایی که بدلیل ثروت و قدرتشان تا مغز استخوان دولتها و پارلمانهای تمامی کشورهای مهم و تاثیر گذار دنیا (بلا استثناء) نفوذ کرده و چوب لای چرخ هر تصمیم و اقدام ریشه ای و درست و قاطعانه برای خشکاندن ریشه این درخت هزار ریشه و این پدیده شوم دنیای امروز میگذارد. اژدهای هزار سری که هر سرش را میزنی، بجایش دوسر سبز میشود!!
    در مبارزه ازلی و ابدی خیر و شر و نور و تاریکی، اینک یکه تازی میدان در دست ابلیس است، خدایا تنها و آخرین امید همیشه تو بودی و هستی. نور آگاهی بر دنیا و دلها و ذهنها بتابان تا تاریکی اول از دلها و ذهنها بگریزد و سپس بی شک از دنیا خواهد گریخت و محو خواهد شد.
    ایاک نعبد و ایاک نستعین، اهدنا الصراط المستقیم.
    الهی آمین ، یا رب العالمین
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۸:۲۷مجتبی 1 0

    خدایا کسانی که این گروه را بوجود آورده اند نابود دشون کن
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۸:۳۱ندا 3 0

    الله اکبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۹:۰۲هیوا 0 0

    داعش وحوش واقعا ضربات سنگینی از نیروهای مسلح کرد سوریه از جمله زنان مسلح و جنگجو و با غیرت خورده و این نشان از ضعف و کم اوردن داعش که این کار را انجام میده/ کردها در کوبانی 25 روز با لسلحه کلاش در برابر داعش که با توپخانه و سلاح های پیشرفته ترکیه مجهز شده دارن مقاومت میکنن و حاضرن تو خاک خودشون شهید بشن تا که فرار کنن/ پس باید گفت لعنت بر ترکیه و حزب ناعدالت و نااسلامی اردوغان 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۹:۲۳LOR 0 1

    چرا فتوای جهادو صادر نمیکنین تا ما لرها به یاری برادران کردمان بشتابیم باور کنین این اسیرها را سربریدن نشانه نبود مردانگی و ضعف این گروهکهاست این نامردی محض است 
    مردی نبود فتاده را پای زدن
    گر دست فتاده ای بگیری مردی 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۰۹:۵۵مریم 0 0

    خداوندا از صمیم قلب از تو می خواهم گروه داعش را نابود کنی  آمین یا رب العالمین 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۱۰:۲۲طیبه 0 0

    مهدی جان کجائی بیا که فرزندان یزید پاگرفته اندزودتر بیا
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۱۰:۳۲هدیه 0 1

    عجب صبری خدا دارد
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۱۰:۳۹رحمان 0 0

    شجاعت مرزبانان غیور ما اجازه نخواهد داد دستشان به ناموس و شرف ملت ایران برسد 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۱۰:۴۲مونا 0 0

    خیلی ناراحت کنندس :((((((((((((((((
    آخه چرا ؟ 
    مگه می شه همینجوری و بی دلیل سر یه آدمو از تنش جدا کرد :(((((((((
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۱۱:۱۵محمدمرادی 0 24

    اینهاازنسل ابوسفیانن .اینهافرزندان زناهستنداینومیشه ازقیافه هاشون فهمید.اینهاازنسل هندجگرخواروشمرلعین هستند.وای به حالشان اگرفرزندان فاطمه(س).شیرمردان علی(ع)وعاشقان حسین(ع)یکباردیگرکنارهم بایستند.لبهایشان رابهم میدوزیم تابه سربریده لبخندنزنند.نسلشان رااززمین برمیداریم.بخدالحظه شماری میکنم برای ان روز
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۲۱:۱۳حسین 0 0

    شما چرا خودتونو خسته میکنید من حرفی در باره این .......ها ندارم
                                

نظر شما