شناسهٔ خبر: 69861 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیشنهاد قهرمان لالیگا به ایران

اتلتیکومادرید آمادگی خود را برای برگزاری یک دیدار دوستانه در تهران اعلام کرده است.

به گزارش نماینده به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا قهرمان فصل پیش فوتبال این کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران خواهان برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم‌های لیگ برتری در تهران شد.

در همین رابطه مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر از آنان درخواست کرده است، در صورت تمایل برای انجام این بازی دوستانه تا ۳۰ مهر آمادگی خود را اعلام کنند.

طبق درخواست باشگاه اتلتیکومادرید این بازی روز ۳۰ دسامبر ۲۰۱۴ برابر با ۹ دی ۹۳ در تهران برگزار خواهد شد و باشگاه متقاضی این بازی باید مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به علاوه هزینه پرواز چارتر و اقامت تیم اسپانیایی در تهران را به این باشگاه بپردازد.

تیم اتلتیکومادرید فصل پیش دو عنوان ارزشمند را در فوتبال اسپانیا به دست آورده بود. این تیم در اسپانیا قهرمان لالیگا شد و در فینال سوپر جام این کشور با پیروزی مقابل رئال مادرید  این جام را نیز به خانه برد.

اتلتیکومادرید فصل پیش به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اما مقابل رئال مادرید شکست خورد و موفق به کسب این جام مهم نشد.

نظر شما