شناسهٔ خبر: 70168 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نظر باهنر پیرامون نشست همگرایی اصولگرایان اعلام شد/ به دنبال وحدت و همگرایی هستیم

باهنر در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، محمد رضا باهنر بر همگرایی و وحدت اصولگرایان با محوریت جامعتین تاکید کرد.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با نماینده، با اعلام اینکه نشست شورای مرکزی جبهه متبوعش برگزار شد، گفت: در این نشست پیرامون همایش همگرایی اصولگرایان بحث و بررسی شد و اعضا حمایت خود را از اینگونه اقدامات که منجر به انسجام اصولگرایان خواهد شد اعلام کردند.

وی همچنین با بیان اینکه ما محور اصولگرایان را جامعتین می دانیم، اظهارداشت: از این رو درصدیدم به زودی با آیات عظام و مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کنیم و این دیدارها قبل از ماه محرم انجام خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان در خصوص عدم حضور باهنر در همایش همگرایی اصولگرایان، اضافه کرد: در این همایش نواب رئیس جبهه پیروان به همراه دبیران کل احزاب عضو جبهه شرکت کرده بودند و جناب آقای باهنر در آن روز امکان حضور در مراسم برایش فراهم نشد ضمن اینکه بنده هم نتوانستم شرکت کنم اما این به منزله مخالفت با همایش همگرایی اصولگرایان نیست.

سجادی تاکید کرد: شخص محمد رضا باهنر و جبهه پیروان از همایش همگرایی اصولگرایان حمایت کردند و به حمایت های خود در راستای رسیدن به ائتلاف اصولگرایان ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه در نشست روز پنج شنبه جبهه پیروان باهنر حضور داشت و از وحدت اصولگرایان  هم حمایت کرد، گفت: وی براین نکته تاکید داشت که جامعتین به عنوان گروه های مرجع اصولگرایان شناخته می شوند و گروهی نمی تواند به صورت مطلق این محوریت را مصادره کند.

 

نظر شما