شناسهٔ خبر: 70935 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

هیئت اقتصادی همدان هفته آینده به روسیه سفر می‌کند

مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه با اعلام این خبر گفت: این سفر در چارچوب گسترش تعاملات اقتصادی استانی بین ایران و روسیه صورت می‌گیرد.

به گزارش نماینده به نقل از «نسیم»، ‌ مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در صفحه فیس بوک خود با اشاره به سفر استاندار و هیئت اقتصادی همدان به این کشور عنوان کرد: در چارچوب گسترش تعاملات اقتصادی استانی بین ایران و روسیه، طی هفته آینده هیئتی از تجار و مقامات اقتصادی و صنعتی استان همدان به سرپرستی نیکبخت، استاندار همدان، وارد مسکو خواهد شد.

وی افزود: برای این گروه، شرکت در یک همایش تجاری در مسکو به منظور بررسی راه‌کارهای تبادلات بازرگانی و هم‌چنین سفر به شهر "ییکانرینبورگ" مرکز استان سوردلوفسک پیش‌بینی شده است.

صناعی تصریح کرد: استاندار همدان و همراهان در این سفر با استاندار و اعضای دولت سوردلوفسک دیدار و مذاکره خواهند داشت و از مراکز مهم اقتصادی و صنعتی این استان بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه "سوردلوفسک" از جمله مناطق صنعتی روسیه است و پیش از این مقامات آن از استان همدان و شهرستان نهاوند بازدید به عمل آورده بودند، خاطرنشان کرد: امید می‌رود که بخش‌های مختلف استان همدان بتواند از ظرفیت‌های همکاری با روسیه بهره کافی را ببرد.

نظر شما