شناسهٔ خبر: 71989 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تدبیر جدید مسئولان صداوسیما درباره برنامه‌های مناسبتی

جلالی تبار/1 علیرضا جلالی‌تبار درباره کارهای مناسبتی صدا و سیما گفت:مسئولان سازمان به این نتیجه رسیده‌اند که باید از فشردگی برنامه‌های مناسبتی کاسته شود.

علیرضا جلالی‌تبار بازیگر سینما، تلویزیون درباره سریال‌های مناسبتی تلویزیون به باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان همه ساله در مناسبت‌های مختلف مثل ماه رمضان، عید نوروز و ماه محرم سریال‌هایی آماده می‌کنند که در این چند سال اخیر کارها در زمان‌های کوتاه و در روزهای نزدیک مناسبت ساخته شده است.
 
وی درباره‌ی کارهای خود گفت: در پیشنهادهایی که به من می‌شود، فارغ از منفی یا مثبت بودن کار به دنبال اتفاق خوب هستم، وقتی فیلم‌نامه "رخنه" به دستم رسید، داستان را برایم تعریف کردند و گفتند که ماجرای مردی در کار است که همزمان با اطلاع از پدر شدن خود دچار بیماری سرطان هم می‌شود و این داستان برایم جالب بود و تمام تلاشم را انجام دادم نقش را به خوبی ایفا کنم. در سریال رخنه سعی کردیم در همان زمان کوتاه، بهترین حضور را داشته باشیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت:‌ در کارهای مناسبتی محرم یک سری آثار درباره واقعه عاشورا است و یک سری دیگر راجع به آموزه های عاشورا.
 
جلالی‌تبار ادامه داد: مسئله این است که مسئولان هم به این نتیجه رسیدند که در زمان مناسب کارها را شروع کنند و بودجه را از بین نبرند و در زمان مناسب بهتر می‌توانیم عوامل خوب را کنار هم جمع کنیم. مسئولان می‌دانند که هر ساله ماه محرم را داریم و باید کیفیت خروجی کارها بهتر شود.
 
وی در آخر گفت: فشردگی کارها برای من هم اتفاق افتاده است، تلاش کردم کاری را که دوست دارم انتخاب کنم و انجام دهم.

نظر شما