شناسهٔ خبر: 72502 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

هت تریک تاریخی پرسپولیس کتاب می شود

ایمون زاید که با آن هت تریک تاریخی در دل فوتبال ایران جاودانه شد می خواهد خاطرات خود از فوتبال ایران و به خصوص آن سه گل استثنایی به استقلال را به صورت کتاب در بیاورد.

به گزارش نماینده، چندی پیش در خبرها داشتیم که ایمون زاید قرار است کتاب زندگینامه خود را منتشر کند. این بازیکن که هم اکنون در لیگ ایرلند بازی می کند امروز در گفت و گویی با مهر می گوید:

در حال حاضر سرگرم نوشتن کتابی هستم که مربوط به زمان حضورم در ایران می‌شود. من داستان‌های زیادی برای گفتن دارم و امیدوارم که این کتاب بزودی به پایان برسد. دوست دارم در فوریه سال ۲۰۱۵ و در سالگرد هت تریکم در دربی تهران بتوانم این کتاب را منتشر کنم. این کتاب در خصوص تمامی تجربه‌های من در ایران چه در داخل زمین و چه در خارج زمین خواهد بود. همچنین در خصوص زمان حضورم در بندرعباس و کار با پرویز مظلومی هم در این کتاب خواهم نوشت.

در حقیقت، من داستان بزرگی دارم در خصوص شبی که در تهران مقابل استقلال هت تریک کردم. همچنین یک داستان جالب در این خصوص دارم که من داشتم این بازی را تقریبا از دست می‌دادم چون پس از سه هفته حضور در ایران تقریبا در آستانه ترک پرسپولیس بودم! نام کتاب من ۳-۱۰-۱۰ خواهد بود.

منبع: جام جم

 

نظر شما