شناسهٔ خبر: 72546 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش قلعه نویی به مصدومیت پدیده استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال صبح امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

به گزارش نماینده، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت۱۱:۳۰ امروز در زمین کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. در تمرین امروز آبی‌پوشان جاسم کرار که شب گذشته از قلعه‌نویی برای سفر به عراق مرخصی گرفته بود حضور پیدا نکرد. این بازیکن قرار بود ساعت ۲۱ شب گذشته به نجف سفر کند اما با توجه به اینکه قلعه نویی تنها یک روز با مرخصی وی موافقت کرد شب گذشته به عراق نرفت. مهدی کریمیان، فرزین گروسیان، و علیرضا رمضانی دیگر غایبان تمرین امروز بودند.

 

*حنیف عمران‌زاده هم دیگر بازیکنی است که از یک ساعت پیش از تمرین به کار بدنسازی پرداخته و پس از گذشته ۲۰ دقیقه از آغاز تمرین ورزشگاه را ترک کرد.

 

* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی به کمپ مرحوم حجازی آمد و در گوشه ای از زمین برنا‌مه‌های تمرینی را نظاره گر شد. وی در تماس با کادر پزشکی استقلال پیگیر وضعیت علیرضا رمضانی بود و هنگامی که متوجه شد مصدومیت وی جدی است ابراز نگرانی کرد.

 

* رضا رجبی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و برای دقایقی با قلعه نویی صحبت کرد.

 

* بازیکنان اصلی ترکیب روز گذشته استقلال بعد از ۳۰ دقیقه کمپ را ترک کرده و راهی استخر شدند. آندرانیک تیموریان که تنها یک نیمه بازی کرد در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد و تا پایان برنامه‌های تمرینی حضور داشت.

 

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر مهریزی بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کار تاکیتکی پرداختند. در بخش پایانی بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال در بازی دیروز نبودند به فوتبال درون تیمی پرداختند.

 

* بازیکنان استقلال فردا صبح در مجموعه انقلاب وزنه می‌زنند و در نوبت عصر استراحت خواهند داشت. البته تعدادی از بازیکنان درخواست کردند که با توجه به تاسوعا و عاشورا تمرینات در این دو روز تعطیل شود که قلعه‌نویی با این موضوع مخالفت کرد و به کادر فنی تیمش گفت که نحوه برنامه‌ریزی تمرینات را به اطلاع خواهد داد. به احتمال فراوان استقلالی ها روز تاسوعا تمرین نخواهند کرد.

 

تیم استقلال این هفته میهمان تراکتورسازی در تبریز است.
 

منبع: فارس

نظر شما