شناسهٔ خبر: 73428 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بازیکن استقلال شوکه شد!

پدیده مصدوم این فصل استقلال گفت: «باید قدرتمند‌تر از قبل برگردم و ستاره استقلال شوم تا معرفت و بزرگی بچه‌های تیم و طرفداران را جبران کنم.»

به گزارش نماینده، ستاره‌های استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی با پوشیدن تی‌شرت‌هایی با تصویر علیرضا رمضانی پدیده این فصل استقلال که هفته قبل با مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو شد به حمایت از این بازیکن جوان و آینده‌دار پرداختند تا نشان دهند او را در مدت دوری از میادین فراموش نخواهند کرد.

 

نظر علیرضا رمضانی در این خصوص را جویا شدیم.

 

* خبر داشتی بچه‌های تیم می‌خواهند چنین کاری انجام دهند؟

- نه، خبر نداشتم. دقیقه ۳۰ بازی بود که یکی از دوستانم زنگ زد و گفت بچه‌ها چنین کار بزرگی برایم انجام دادند که با شنیدن این خبر شوکه شدم و نمی‌دانستم چه باید بگویم. گویی دنیا را به من دادند که از همین جا باید از تک‌تک بچه‌ها، کادرفنی و شخص سرمربی تشکر کنم.

 

* این اتفاق قبلاً برای بزرگانی چون نکونام و شجاعی در اوساسونا، زندی در الاهلی قطر و... افتاده بود ولی سابقه نداشت تیمی مثل استقلال برای پدیده جوانش دست به چنین کاری بزند.

- بله، من هم می‌دانم و این وظیفه‌ام را دشوارتر از قبل می‌کند چون باید قدرتمند‌تر از قبل برگردم و ستاره استقلال شوم تا معرفت و بزرگی بچه‌های تیم و طرفداران را جبران کنم. راستش را بخواهید در این چند روز اصلاً روحیه و انگیزه خوبی نداشتم. گویی دنیا برایم به انتها رسیده بود اما حالا با این حرکت خیلی امیدوار و باانگیزه شدم تا زود برگردم و دینم را به تیم و طرفداران ادا کنم.

 

* وضعیت مصدومیتت چطور است؟

- بنا به صلاحدید کادر پزشکی فعلاً باید فیزیوتراپی کنم تا ورم زانویم بخوابد. فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر پایم را به تیغ جراحی بسپارم و امیدوارم در کمتر از شش ماه به میادین برگردم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما