شناسهٔ خبر: 73946 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام طاهری در حاشیه بازدید از غرفه نماینده :

عملکرد صداوسیما در بیان اقداماتی که نظام برای مردم انجام داده، قابل توجه است

کراپ‌شده - سیدعلی طاهری نماینده گرگان و آق قلا گفت: دوره آقای ضرغامی بلحاظ افزایش کمی شبکه های استانی، ملی و فراملی قابل توجه بوده است. عملکرد صداوسیما در بیان اقداماتی هم که نظام برای مردم انجام داده قابل توجه است .

حجت الاسلام سیدعلی طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی درحاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات درباره دوره ۱۰ ساله مدیریت آقای ضرغامی بر صداوسیما اظهار داشت: بررسی بنده در این باره اجمالی است، زیرا ما ابزاری برای نظارت بر صداوسیما به نام شورای نظارت داریم که دوستان عضو آن از سوی کمیسیون فرهنگی اشراف بیشتری روی این موضوع دارند.

وی ادامه داد: من در جلساتی که در صداوسیما داشته ام و هم تا آنجایی که در جریان برنامه ها و اقدامات این سازمان هستم نقاط قوت دوره مدیریت آقای ضرغامی به نسبت دوره های قبل  قابل توجه بوده است.

نماینده گرگان و آق قلا تصریح کرد : این دوره بلحاظ افزایش کمی شبکه های استانی، ملی و فراملی قابل توجه بوده است. عملکرد صداوسیما در بیان اقداماتی هم که نظام برای مردم انجام داده قابل توجه است.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: در بحث فتنه ۸۸ که یک پیچ تاریخی بزرگ برای نظام ما بود ایشان وظیفه سنگینی داشت  زیرا همزمان باید بصیرت افزایی در داخل می کرد و هم مشت رسانه ها و سرکردگان خارجی ایمن جریان را برای مردم باز می کرد.

وی بیان کرد: ما توقعاتی هم داشتیم که حال به هر دلیلی روی زمین مانده است. انتظارمان حمایت بیشتر از فعالان ارزشی در عرصه های تلویزیونی است که انشالا آقای سرافراز به این نکته و نیز توصیه های مقام معظم رهبری در حکمی که برایشان زده اند، توجه بیشتری داشته باشند.

نظر شما