شناسهٔ خبر: 75079 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فرهادی وزارت علوم را همچون قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت مدیریت کند

کراپ‌شده - امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، گفت: نمایندگان از فرهادی انتظار دارند موضع خود را درقبال افراطی‌های وزارت علوم مشخص این وزارتخانه را همچون قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت مدیریت کند.

به گزارش نماینده، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وزرای پیشنهادی قبلی دولت برای تصدی وزارت علوم که نتوانستند رای اعتماد نمایندگان را کسب کنند، همه آنها را جزو یک گروه خاص دانست و گفت: دلیل معرفی افرادی از یک گروه خاص افراطی برای تصدی جایگاه مهمی همچون وزارت علوم مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در معرفی وزرای پیشین پیشنهادی وزارت علوم حتی ریاست مجلس را نیز در جریان نمی‌گذاشت درحالیکه تعامل بین قوا حکم می‌کند حداقل قبل از معرفی از رئیس مجلس نظرخواهی شود.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه چه اشکالی دارد که افرادی همچون قاضی‌زاده هاشمی برای تصدی وزارت علوم به مجلس معرفی شوند، اظهار داشت: وزیر بهداشت به دلیل جایگاه علمی و دوری از حواشی و توانمندی‌های مدیریتی موفق‌ترین وزیر کابینه است که دوری از حاشیه‌های سیاسی و سیاسی‌کاری تاثیر بسزایی در موفقیت وی داشته است.

امیرآبادی با اشاره به سوابق مدیریتی فرهادی، تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت علوم را یک گروه خاص افراطی مدیریت می‌کند و این وزارتخانه را در چنبره خود گرفته‌اند، نمایندگان از فرهادی انتظار دارند تا در جلسه رای اعتماد موضع خود را در قبال این افراد مشخص کند و مانند وزیر بهداشت به دور از سیاسی ‌کاری و ایجاد حواشی وزارت علوم را مدیریت کند.

نظر شما