شناسهٔ خبر: 75117 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تجمع جمعی از کسبه اسلامشهر مقابل مجلس

مجلس جمعی از اهالی و کسبه شهرستان اسلامشهر در اعتراض به تخلیه مغازه‌های دارای سرقفلی و صلحنامه با قیمت ناچیز از سوی مالکان، مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، جمعی از کسبه و اهالی شهرستان اسلامشهر در اعتراض به تخلیه مغازه‌های دارای سرقفلی و صلحنامه از سوی مالکان که بیش از ۲۰ سال سابقه کار در آنها را دارند، مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات خود از سوی نمایندگان مجلس شدند.

یکی از کسبه‌های اسلامشهر در تشریح علت تجمع در مقابل مجلس گفت: کسبه شهرستان اسلامشهر که همه دارای سرقفلی و صلحنامه و بیش از ۲۰ سال سابقه و اکثرا جز قشر مستضعف جامعه هستند با کارشناسی ناچیز مجبور به تخلیه مغازه از سوی مالکان شده‌اند و کسی به داد آنها نمی‌رسد.

وی با یادآوری اینکه پیش از این به مجلس نامه داده‌ایم، اما جوابی نیامده است، افزود: برای پیگیری این مشکلات به دفتر مقام معظم رهبری و همچنین رئیس قوه قضائیه هم نامه نوشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه کسبه‌ای که با بیش از ۳۰ سال سابقه نه بازنشسته است و نه حقوقی دارد تخلیه مغازه و بیکار شدنشان با کارشناسی‌های ناچیز عادلانه نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل کسبه شهرستان اسلامشهر به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

نظر شما