شناسهٔ خبر: 75133 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نباید از تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» به عنوان بازی سیاسی استفاده کنیم

مهرداد بذرپاش/2 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید از مراسم تشییع باشکوه مرتضی پاشایی یک بازی سیاسی درست کنیم و از آن استفاده کنیم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس نسبت به نطق حجت‌الاسلام باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس واکنش نشان داد و با تاکید بر اینکه اینگونه سخن گفتن در شأن مجلس نیست، اظهار داشت: یکی از هنرمندان جوان از دنیا رفته و مراسم تشییع باشکوهی هم برای وی برگزار شد اما درست نیست که بخواهیم از این موضوع یک بازی سیاسی درست کرده و از آن استفاده کنیم.  

وی برهمین اساس تاکید کرد در شأن برخی نمایندگان نیست که اینگونه سخن بگویند به خصوص کسی که لباس روحانیت به تن دارد چرا که نمایندگان تهران خود را خادم مردم می‌دانند و هیچ وقت افتخار نکرده‌اند که در تشییع‌شان افراد زیادی شرکت کنند یا کم.

به گزارش تسنیم حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی نطقی میان‌دستور خطاب به نمایندگان تهران گفت: مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی به صورت گسترده و با حضور افراد زیادی برگزار شد آیا در مراسم تشییع نمایندگان تهران نیز این تعداد افراد شرکت می‌کنند؟

نظر شما