شناسهٔ خبر: 75550 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آخرین خبرها از جلسه انتخاب دبیرکل جامعه روحانیت

اعضای جامعه روحانیت مبارز آخرین وضعیت روند انتخاب دبیرکل جامعه روحانیت مبارز را در جلسه امشب این تشکل اعلام کردند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، در جلسه امشب جامعه روحانیت مبارز، آنطور که یکی از اعضای این تشکل دینی سیاسی اعلام کرده قرار است انتخاب رئیس جامعه روحانیت در دستور کار قرار گیرد.

در همین زمینه آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی قائم مقام و دبیرکل موقت جامعه روحانیت درباره جلسه امشب تشکل متبوعش تصریح کرد: امشب جلسه برگزار خواهد شد اما اینکه انتخاب دبیرکل دستور جلسه باشد یا خیر، مشخص نیست.

آیت‌الله موحدی کرمانی درباره کاندیداهای دبیرکلی این تشکل اظهار داشت: هنوز این مساله و حضور افراد به این منظور مشخص نشده است.

همچنین حجت‌الاسلام سید رضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسه جامعه روحانیت امشب برگزار خواهد شد اما اینکه انتخاب دبیرکل جامعه روحانیت صورت بگیرد یا خیر، قطعی نیست.

این در حالی است که حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی دیگر عضو جامعه روحانیت مبارز مجدداً بر انتخاب دبیرکل جامعه روحانیت در جلسه امشب تاکید کرد.

از سویی دیگر نیز حجت‌الاسلام جعفر شجونی درباره دعوت از هاشمی، ‌ناطق‌نوری و روحانی برای حضور در جلسه امشب جامعه روحانیت گفت: دبیر اجرایی جامعه هر هفته از این افراد دعوت می‌کند و در واقع ۳۰ سال از این آقایان برای حضور در جلسات دعوت شده است اما حضور نداشته‌اند.

 

نظر شما