شناسهٔ خبر: 75730 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم بحرین هیچ اقبالی به آل‌خلیفه ندارند/ انتخابات اخیر بیانگر بی‌اعتمادی مردم بود

کراپ‌شده - موسوی نژاد نماینده دشتستان در مجلس تأکید کرد: هجوم وحشیانه مأموران آل‌خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم به دلیل عدم اقبال مردم به آنان است.

به گزارش نماینده، سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به حمله مأموران آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین گفت: آل‌خلیفه در صدد است تا از هر طریق ممکن افرادی را که دارای پایگاه اجتماعی و نقش محوری در جامعه هستند آنان را از محوریت خارج کرده و یا با برخورد فیزیکی آنان را سرکوب کند.

وی افزود: اقدام وحشیانه مأموران آل خلیفه در یورش به منزل شیخ عیسی قاسم به این دلیل بود که آنان این واقعیت را متوجه شده‌اند که مردم هیچ اقبالی نسبت به آنان ندارند و مشارکت ضعیف مردم در انتخابات اخیر این کشور نیز بیانگر بی‌اعتمادی مردم نسبت به آنان بود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مردم بحرین حکومت این کشور را فاقد توان و صلاحیت لازم برای حل مشکلات خود می دانند و عصبانیت آل خلیفه نیز به همین خاطر است و مقصر اصلی وضعیت موجود این کشور را شیخ عیسی قاسم می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال مشارکت ضعیف مردم در انتخابات اخیر بحرین و عصبانیت آل خلیفه از این اقدام حکومت این کشور شیخ عیسی قاسم را مسبب اصلی این اقدام دانسته و مأموران حکومتی در حمله به منزل این رهبر شیعی منزل وی را تخریب کردند.

نظر شما