شناسهٔ خبر: 75733 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دشمن اصلی مردم خاورمیانه رژیم صهیونیستی است/ تأکید بر وحدت ادیان برای مقابله با اشغالگران قدس

سیامک مره صدق 4 نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: دشمن اصلی مردم خاورمیانه، رژیم صهیونیستی‌ است که به منطقه تحمیل شده و همه پیروان ادیان توحیدی باید در مقابل این رژیم متحد شوند.

به گزارش نماینده ، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی منطقه از مسأله فلسطین گفت: متأسفانه امروز ما شاهد هستیم که برخی به دلیل عدم بینش کافی، به جای درگیری با دشمن اصلی (رژیم صهیونیستی) درگیر مسائل فرقه‌ای خود شده‌اند و تنها کسی که از این درگیریهای فرقه‌ای سود می‌برد آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: مؤسسین و پایه‌گذاران داعش، القاعده، بوکوحرام و... در صدد هستند تا تصویری غیرانسانی و غیرواقعی از ادیان توحیدی به نمایش بگذارند و از سوی دیگر مانع اتحاد ادیان توحیدی در مقابل رژیم صهیونیستی شوند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد تا مردم منطقه دشمنشان را در میان خودشان پیدا کنند در حالی که دشمن اصلی مردم منطقه ماهیت منطقه‌ای ندارد و موجود غاصبیست که به منطقه تحمیل شده و هر کسی هم که به گونه‌ای رفتار کند تا دشمن اصلی مردم منطقه پشت پرده رفته و افکار عمومی را از آن منحرف کند به امپریالیسم خوش‌خدمتی کرده است.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی خاور میانه اتحاد همه پیروان ادیان توحیدی برای مقابله با صهیونیسم و امپریالیسم است و عمده کردن اختلافات داخلی چه در میان مذاهب اسلامی و چه در میان مسلمانان و مسیحیان به سود استکبار جهانیست.

وی افزود: تنها رهبر سیاسی منطقه که در هر شرایطی دشمن اصلی مردم منطقه را شناخته مقام معظم رهبریست و سایر رهبران سیاسی و صاحب قدرت در منطقه، خود وارد بازی‌های استکبار در مورد مسائل مختلف شده‌اند

نظر شما