شناسهٔ خبر: 75766 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افزایش دوباره ۱۲میلیون تومانی مسکن مهر پردیس را تکذیب می‌کنم/ به متقاضیان مهلت می‌دهیم

مسکن مهر/1 مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه افزایش دوباره آورده ۱۲ میلیون تومانی مسکن مهر پردیس را تکذیب می‌کنم، گفت: با متقاضیانی که تا پایان آذرماه موفق به واریز آورده خود نشوند، همکاری می‌کنیم و مهلت می‌دهیم.

به گزارش نماینده، حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با فارس، درباره فراخوان واریز ۱۲ میلیون تومانی برای فاز ۱۱ ‌مسکن مهر پردیس اظهار داشت‌: در این باره دلایل کامل، بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها‌ اعلام شده است.

وی ادامه داد: از متقاضیان تقاضا داریم، به دلیل آنکه کار به سرعت در حال انجام است، آورده‌ خود را هرچه سریع‌تر واریز کنند، تا تأخیری در روند ادامه فعالیت‌ها رخ ندهد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درباره اینکه مهلت واریز مبلغ ۱۲ میلیون تومانی تا ۳۰ آذرماه برای متقاضیان کافی نیست، کافی نیست، اعلام کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم، با متقاضیان همکاری داشته‌ و به آنها مهلت دهیم، اجباری در اجرای این مورد نبود، اما تسریع در واریز موجب تسریع روند اجرای عملیات خواهد شد.

وی درباره افزایش واریز فازهای ۱ و ۸ در کنار ۱۲ میلیون تومان قبلی، اظهار داشت: خبر ۲۰:۳۰ شب ‌گذشته درباره افزایش دوباره آورده مسکن مهر پردیس را تایید نمی‌کنم و از جانب من این خبر را عنوان نکنید.

ولی‌پور با بیان اینکه در سال ۹۳ هر چه خدمات زیربنایی و روبنایی انجام شده از سهم دولت بوده است، یادآور شد: عده‌ای در فاز ۱۱ پردیس رقم ۲۵ میلیون تومان را واریز نکردند که باید علاوه بر سقف ۲۵ میلیون تومان رقم ۱۲ میلیون تومان فعلی را نیز واریز کنند.

به گزارش فارس شب گذشته در برنامه خبر ۲۰:۳۰ اعلام شد که ‌مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افزایش ۱۲ میلیون تومانی دیگر درباره آورده متقاضیان مسکن مهر پردیس خبر داده است که با این افزایش باید قیمت‌ها تا زمان تحویل به ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد.

۲۰:۳۰ به نقل از ولی‌پور گفته بود که‌ این افزایش برای فاز‌های دیگر پردیس هم به زودی اعلام‌ می‌شود؛ ظاهراً فاز ۸ پردیس با ۳۰ میلیون تومان بیشترین افزایش را دارد.

بنابراین گزارش ولی‌پور پیش از این‌ در این‌باره به فارس گفته بود:‌ این بحث افزایش‌ها مربوط به آماده‌سازی و ساختمان‌سازی بوده است، ‌‌اگر متقاضیان مسکن مهر در فاز ۱۱ تاکنون ۲۵ میلیون تومان واریز کرده‌‌اند، باید تا سقف ۳۷ میلیون تومان آورده داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که متقاضیانی که به عنوان مثال ۳۶ میلیون تومان واریز کرده‌اند، چه مبلغی را باید مجددا واریز کنند، گفته بود:‌ تاکنون که اعلام کرده‌ایم برای فاز ۱۱ باید ۲۵ میلیون تومان دریافت شود، بنابراین ۱۲ میلیون تومان باید به این مبلغ ۲۵ میلیون تومان اضافه شود که سقف آن را به ۳۷ میلیون تومان می‌رساند؛ پس اگر متقاضی که ۳۶ میلیون تومان واریز کرده‌اند، یک میلیون تومان دیگر باید واریز کنند.

مدیرعامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این سؤال که این فرصت یک ماهه برای واریز ۱۲ میلیون تومان زمان کمی است، گفت: بحث ما زمان نیست، بنابراین اگر متقاضیان مسکن مهر زودتر پول واریزی داشته باشند، واحدهای مسکونی را زودتر به اتمام می‌رسانیم، این موضوع در زمان مدیریت قبلی تایید شده بود و ابلاغ آن را تا آنجا که توانستم به تأخیر انداختم.

ولی‌پور در پاسخ به این سؤال که برای متقاضیانی که نتوانند ۱۲ میلیون تومان را تا پایان ماه جاری واریز کنند، چه تصمیمی دارید؟ گفته بود: فعلاً هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم، اما به هر حال واحد مسکونی آن متقاضیانی که آورده خود را دیر واریز کنند، با تأخیر واگذار می‌شود.

بنا به گفته ولی‌پور ‌‌اعتبار دولتی که برای ساخت مسکن مهر در نظر گرفته شده باشد، نیست.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۰ ۱۸:۱۶ 0 0

    حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با فارس، : به متقاضیان مهلت می‌دهیم  ........... خیلی خیلی لطف و مرحمت از خودت نشون دادی بابا تو دیگه کی هستی به تنهایی به همه ما مهلت دادی؟ بابا خیلی کارت درسته - این لطف شما را فراموش نخواهیم کرد میگم یه وقت خدای نکرده به انبوه سازان ضرر نرسانی همش به فکر محبت ما نباش کمی به فکر اون بدبختها هم باش از ما متولیان بگیر و به اونا مستضعفا بده
                                

نظر شما