شناسهٔ خبر: 75805 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

دختر ایرانی با حجاب چادر که یک خون آشام است! / پرونده کامل فیلم « دختری در شب تنها به خانه می‌رود »

دختر چادری محجبه «دختری در شب تنها به خانه می‌رود » نام جدیدترین فیلم ساخته شده درباره ایران می باشد که اینبار با فرم متفاوتی ساخته شده است.

به گزارش نماینده به نقل از سایت مُوی مِگ، «دختری در شب تنها به خانه می‌رود » نام جدیدترین فیلم ساخته شده درباره ایران می باشد که اینبار با فرم متفاوتی ساخته شده است. در این فیلم برای اولین بار یک دختر ایرانی در هیبت خون آشام به عنوان شخصیت اصلی داستان قرار گرفته که در نوع خودش عجیب است.

r4453rr

 داستان درباره چیست ؟

فیلم درباره چند شخصیت مختلف است که در شهری به نام « شهر بد » زندگی سختشان را سپری می کنند. آرش پسر جوانی است که پدری معتاد دارد و در این وضعیت با دختری آشنا شده و عاشقش می شود اما این دختر در واقع یک خون آشام است(!) و ...

547073

محل رخداد داستان کجاست ؟

فیلم به محل و مکان واقعی اشاره نکرده اما با اینحال شهر خیالی به نام « شهر بد » را ترسیم کرده که در آن همه جور حال و هوای بدی در جریان است و بیشتر شبیه یک منطقه آفت زده می باشد که بوی همه جور پلیدی از آن به مشام می رسد.

11V23111

نویسنده و کارگردان کیست ؟

آنا لیلی امیرپور : متولد انگلستان می باشد اما بعدها به همراه خانواده اش به شهر میامی آمریکا مهاجرت کرد. امیرپور پیش از اینکه بطور رسمی وارد فیلمسازی شود ، هنرهای دیگری از جمله نقاشی و موسیقی را دنبال می کرد و خودش نیز یک نوازنده گیتار بیس به شمار می رود که سابقاً در یک گروه موسیقی می نواخته است. اما وی بعدها در شهر سان فرانسیسکو به مدرسه هنر رفت و سپس در دانشگاه فیلم لس آنجلس مشغول به تحصیل شد.

امیرپور پس از ساخت چند فیلم کوتاه ، بالاخره اولین ساخته بلند سینمایی اش را با نام « دختری در شب تنها به خانه می‌رود » کارگردانی کرده که در قدم اول جنجال های بسیاری را برانگیخته است.

Ju44n232

تهیه کنندگان چه کسانی هستند ؟

« دختری در شب تنها به خانه می‌رود » را افراد زیادی تهیه کرده اند اما در مجموع سه تهیه کننده اصلی دارد که خانم امیرپور یکی از آنان است. دو فرد دیگر سینا سیاح و جاستین بگنود می باشند که سیاح از جمله تهیه کنندگان آثار کوتاه بوده اما جاستین بگنود دارای سابقه بیشتری در هالیوود می باشد و یک اثر بلند تلویزیونی به نام « بایت روزانه » را هم کارگردانی کرده است.

 

بازیگران فیلم چه کسانی هستند ؟

شیلا وند : متولد شهر لس آنجلس آمریکا می باشد و تا پیش از این موفق شده بود به همراه رابین ویلیامز فقید در برادوی به روی صحنه برود اما وند را بیشتر با فیلم « آرگو » به خاطر می اورند که در آن فیلم ایفاگر نقش سحر بود. خانم وند سابقه همکاری با آنا لیلی امیرپور در ساخته های کوتاهش از جمله فیلم کوتاه « پشمالو » را دارد. وی در فیلم « دختری در شب تنها به خانه می‌رود » در نقش اصلی داستان ظاهر شده و همان خون آشام چادر به سری است که قرار هست قربانیانش را از بین می برد!

marnn2k

آرش مرندی : اطلاعات دقیقی از این بازیگر تازه وارد در عرصه هنر موجود نیست اما احتمالاً متولد کشور آلمان می باشد. مرندی بازیگری اش را از سال ۲۰۱۱ با بازی در فیلم کوتاه « مثل یک غریبه » آغاز کرد و در یک فیلم بلند سینمایی به نام « کندوز : حادثه در حاجی غفور » که محصول مشترک آلمان و افغانستان می باشد نیز ایفای نقش کرده است.

Mars44Manesh

مارشال ( بهروز ) منش : متولد شهر مشهد می باشد و مشهورترین بازیگر فیلم نیز به شمار می رود که سالهاست در فیلمهای سینمایی و تلویزیونی آمریکا ایفای نقش کرده است و احتملا بسیاری از ایرانیان وی را با نقش « رانجی » در سریال مشهور « ملاقات با مادر » بخاطر خواهند آورد. منش یکی از پرکارترین بازیگران ایرانی مقیم آمریکا به شمار می رود.

 

موژان مارنو : متولد شهر لس آنجلس آمریکا می باشد و یکی از معدود بازیگران جوان ایرانی مقیم آمریکاست که خاک صحنه خورده و تحصیلکرده به شمار می رود. مارنو برای ایرانیان بیشتر با ایفای نقش ثریا در فیلم عجیب و غریب و بسیار ضعیف « سنگسار ثریا » شناخته می شود؛ نقشی که ابدا نشانی از رزومه قابل احترام مارنو در تئاتر نداشت.

A-Girl-Walks-Home-Alone-at-Night-VOST reference

نکاتی که احتملاً درباره « دختری در شب تنها به خانه می‌رود » نمی دانید :

این فیلم اولین اثری می باشد که یک خون آشام را در هیبت یک بانوی چادر به سر به تصویر کشیده است و همین امر اعتراضات بسیاری را به همراه داشته است.

این فیلم نخستین فیلم ایرانی محور ( اثری که صرفاً درباره ایران می باشد ) در ژانر ترسناک وسترن به شمار می رود.

در اطلاعات فیلم درج شده که فیلم محصول مشترک آمریکا و ایران می باشد! راست و دروغش را نمی دانیم!

یکی از شرکت های فیلمسازی که این اثر را تهیه کرده « بگو آه پروداکشن / Say Ahh Productions » نام دارد!

الیجا وود که بازیگر سه قسمت « ارباب حلقه ها » بوده یکی از تهیه کنندگان فیلم به شمار می رود.

a girl2l232

چه زمانی اکران خواهد شد :

« دختری در شب تنها به خانه می‌رود » احتمالاً اکران بزرگی را پشت سر نخواهد گذاشت اما تا بدین لحظه اولین نمایش عمومی فیلم در روز ۲۱ نوامبر ۲۰۱۴ ( ۳۰ ابان ۱۳۹۳ ) در ایالات متحده آمریکا زمان بندی شده است.

 

 

تصاویری از  فیلم « دختری در شب تنها به خانه می‌رود » : 

 

4875557 640

46420090447 640

a-33lks home alone at nig3h trailer

a-g33walks

A-Girl-Walks-Home-Alon22ght

 

نظر شما