شناسهٔ خبر: 76387 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

موضع گیری معاون پارلمانی هاشمی رفسنجانی علیه اصولگرایان

اصولگرایان همیشه در انتخابات قافیه را می بازند/ نمایندگان در مسیر خدمت به مردم قدم بگذارند

قدرت علیخانی/2 معاون پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه اصولگرایان موضع گیری کرد و مدعی شد: تندروهای برخواسته از اصولگرایی اصرار بر محوریت خود دارند حاضر نیستند با کسانی که ریشه دارترند، تعامل داشته باشند.

به گزارش نماینده قدرت الله علیخانی معاون پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با روزنامه اطلاح طلب آفتاب یزد با بیان اینکه مطمئنا ترکیب مجلس در دوره بعد این نخواهد بود و ترکیب عوض خواهد شد، تصریح کرد: البته اکنون زود است در مورد ترکیب مجلس قضاوت کنیم. آنچه ما می خواهیم مجلسی است که عقلا حاکم باشند، عقلای هر جریان در مجلس حضور پیدا کنند و گذشته ها تکرار نشود، دعوا نباشد، نمایندگان در مسیر خدمت به مردم قدم بگذارند و مجلس از این حالت خارج شود. اینکه چه تغییراتی مورد نظر افراد است، اکنون زود است که قضاوت بکنیم. با افرادی که من در ارتباط هستیم هیچ کمیته ای برای انتخاب مجلس تشکیل نشده است.

وی در این گفتگو علیه اصولگرایان موضع گیری کرد و اظهارداشت: من معتقدم اصولگراها نمی توانند به وحدت برسند. از حالا فعالیت های خود را شروع کرده اند اما نمی توانند به وفاق برسند، چراکه در بین جناح راست یک عده تندرو وجود دارد که می خواهند همه چیز در اختیار آنان قرار گیرد و بقیه سران اصولگرا از آنها تبعیت کنند. آقای لاریجانی یا آقای ناطق نوری چهره شاخص اصولگرایان اگر بخواهند در انتخابات حضور پیدا کنند، نمی توانند تابع کس دیگری باشند، این افراد باید محور باشند. اصولگرایان همیشه در انتخابات قافیه را می بازند، چراکه تندروهای برخواسته از اصولگرایی اصرار بر محوریت خود دارند حاضر نیستند با کسانی که ریشه دارترند، تعامل داشته باشند.

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۴ ۰۰:۲۰مردم 3 0

    بروبابا
                                

نظر شما