شناسهٔ خبر: 76878 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مصدومیت جدی دروازه بان تیم ملی فوتبال

علیرضا حقیقی دروازه‌بان ایرانی تیم پنافیل پرتغال در بازی تیمش مقابل آروکا به شدت آسیب دید که باعث نگرانی تیم پزشکی و کادرفنی این تیم شد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پنافیل شب گذشته (یکشنبه) موفق شد در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال پرتغال، با حضور دروازه‌بان ایرانی خود مقابل آروکا با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

در خصوص این بازی سایت آبولای پرتغال نوشته است که علیرضا حقیقی پس از برخورد با مهاجم حریف به شدت با مصدومیت روبه‌رو و به مدت پنج دقیقه دچار تنگی نفس شده است.

این سایت پرتغالی نوشت: این دروازه‌بان بین‌المللی که توسط کارلوس کی‌روش انتخاب شده است، پس از خروج از دروازه (در بازی پنافیل مقابل آروکار) با روبرتو برخورد کرد و روی زمین افتاد. تیم پزشکی پس از این اتفاق به مدت پنج دقیقه تلاش کرد تا این دروازه‌بان به شرایط عادی بازگردد، چراکه نمی‌توانست نفس بکشد.

روی کوئینتا، سرمربی تیم پنافیل در این خصوص گفت: پس از برخوردی که با حقیقی صورت گرفت، بلافاصله تیم پزشکی را بالای سر او فرستادیم، چراکه به سختی نفس می‌کشید. ما این هفته وضعیت حقیقی را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم آسیب‌دیدگی شدید یا شکستگی دارد یا نه.

در ادامه این گزارش آمده است: حقیقی پس از ضربه‌ای که خورد تا پایان بازی به کار خود درون دروازه ادامه داد اما به نظر او هنوز به صورت کامل بهبود نیافته است. دروازه‌بان ایرانی پنافیل آسیب جدی دیده و باید دید پزشکان این تیم چه ارزیابی در طول هفته خواهند داشت.

نظر شما