شناسهٔ خبر: 78443 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلسه خصوصی کی‌روش با وزیر ورزش

جلسه خصوصی وزیر ورزش با سرمربی تیم ملی فوتبال امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان که صبح امروز برای بازدید از آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از اعزام به استرالیا به کمپ تیم ملی رفته بود در جلسه خصوصی با کی‌روش درددل‌ها و صحبت‌های او را شنید و در این صحبت‌ها نیز در خصوص برخی مسائل به او قول همکاری داد.

در این جلسه در مورد وضعیت بازیکنان سرباز و برخی موارد دیگر از جمله مشکلات مالی ایجاد شده برای فدراسیون و تیم ملی صحبت‌هایی به میان آمد و وزیر ورزش قول هر گونه حمایت و همکاری در آستانه جام ملت‌های آسیا را به سرمربی تیم ملی کشورمان داد و قرار شد در این رقابت‌ها وزارت ورزش هر گونه کمک و مساعدت را برای تیم ملی در برنامه‌های خود داشته باشد.

همچنین وزیر در جلسات دیگری با برخی بازیکنان از جمله سروش رفیعی، جواد نکونام و سردار آزمون شرکت کرده و صحبت‌های آنها و درددل‌های آنها را گوش کرد.

ملی‌پوشان امروز به کار با توپ نپرداخته و در سالن ورنه آکادمی بدنسازی کردند که البته بیشتر قسمت عمده زمان تمرین به زیر نظر دستیاران کی‌روش برگزار شد چرا که کی‌روش در جلسه‌ای با وزیر ورزش شرکت کرده بود و در این قسمت حضور نداشت.

طبق برنامه به احتمال زیاد ملی‌پوشان عصر امروز یک تمرین سبک دیگر را در سالن بدنسازی هتل محل اقامت خود برگزار خواهند کرد تا به این ترتیب برنامه تمرینی امروز ملی پوشان کامل شود هر چند از برنامه روزهای دیگر ملی‌پوشان خبری نیست و طبق اعلام قبلی قرار است تیم ملی دوشنبه شب عازم سیدنی شود.

اتوبوس تیم ملی ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه کمپ تیم ملی را به سمت هتل محل اقامت خود ترک کرد.

 

نظر شما