شناسهٔ خبر: 78491 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دریادار سیاری مطرح کرد؛

اخطار به دو ناوشکن فرامنطقه‌ای در رزمایش محمد رسول‌الله(ص)

دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، از اعلام اخطار به دو ناوشکن فرامنطقه‌ای و ترک منطقه رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) توسط آنها خبر داد و گفت:به دنبال این درخواست، ناوشکن‌های مزبور منطقه را ترک کردند.

به گزارش نماینده به نقل از قرارگاه فرهنگی رسانه ای ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری در جمع خبرنگاران در منطقه رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله ارتش گفت: در روزهای گذشته دو ناوشکن متعلق به کشورهای فرامنطقه ای در دو محدوده از رزمایش حاضر شدند.

وی افزود: به این دو ناوشکن اخطار مجدد دادیم و آنها را وادار کردیم که منطقه را ترک کنند که به دنبال این درخواست، ناوشکن‌های مزبور منطقه را ترک کردند و ما رزمایش را به خوبی انجام دادیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ما پیش از این اخطار داده بودیم که به خاطر مسائل ایمنی، هیچ کشوری و هیچ طرفی نباید در منطقه رزمایش حضور داشته باشد.

دریادار سیاری با بیان اینکه در همان روزهای نخست بسیاری از کشورها به اخطار ما توجه کردند، گفت: این دو ناو در دو منطقه متفاوت وارد محدوده رزمایش محمد رسول الله (ص) شدند که پس از اخطار مجدد، از منطقه بیرون رفتند.

نظر شما