شناسهٔ خبر: 78504 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تأکید شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت بر توجه به اقتصاد مقاومتی در بودجه ۹۴

فراکسیون رهروان سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز این شورا، اعضا بر توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بودجه سال آینده کل کشور تأکید کردند.

به گزارش نماینده، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس صبح امروز، پیش از جلسه علنی مجلس و با حضور رئیس مجلس و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، حول محورهای بودجه سال آینده، حمایت از تولید ملی و تلاش برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توجه به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی در بودجه سال ۹۴ مباحثی مطرح شد و اعضای این شورا نیز پیشنهادات و نقطه‌نظرات خود را مطرح و تأکید کردند که بودجه سال‌ آینده با نگاه به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدوین و تصویب شود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس همچنین، تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، لاریجانی گزارش مبسوطی از سفرش به کشورهای سوریه، عراق و لبنان به اعضای شورای مرکزی این فراکسیون ارائه کرد.

نعیمی‌رز در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه صحبتی در مورد چگونگی تشکیل "جبهه رهروان ولایت" مطرح نشد.

انتهای پیام/

نظر شما