شناسهٔ خبر: 78510 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برخی‌ کاری نکنند که حکم محاربه با نظام برای سران فتنه صادر شود

کراپ‌شده - طاهری نماینده گرگان در مجلس گفت: کسانی که رفع حصر سران فتنه را زمزمه می‌کنند کاری نکنند که خواسته اکثریت مردم در مورد آنها یعنی محاربه با نظام برایشان صادر و به اشد مجازات برسند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید‌ علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌ دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (هفتم دی‌ ماه ۹۳) اظهار داشت: ملت ایران در ۹ دی‌ ماه ۸۸ ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور کم‌نظیر خود در صحنه بساط فتنه آمریکایی صهیونیستی را جمع کردند و مشت محکمی بر دهان این خائنان وطن‌فروش زدند.

وی ادامه داد: فتنه‌ای که دشمنان را امیدوار کرد و قلوب ملت متدین و شهید‌پرور ایران را جریحه‌دار کرد، فتنه‌ای که فتنه‌گران دشمنان را به تحریم‌های مختلف علیه مردم تشویق کردند و خسارات فراوانی را به نظام و مردم وارد آوردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: عجیب اینجاست که برخی امروز تحریم‌ها را نتیجه مقاومت مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های زور‌گویان عالم معرفی می‌کنند و خیانت بزرگ فتنه‌گران را کاملا نادیده می‌گیرند. فتنه‌ای که یک کودتای تمام عیار علیه ماهیت اسلامی مردمی نظام ما بود.

طاهری تصریح کرد: اخیرا برخی ساده‌لوحانه و اگر نگوییم خائنانه رفع حصر خیانتکاران را زمزمه می‌کنند و این در حالی است که این حکم آسان‌ترین مجازات را برای آنها در نظر گرفته است، بهتر است آقایان کاری نکنند که خواسته اکثریت قاطع مردم شریف ایران در حق سران فتنه یعنی حکم محاربه با نظام برای آنها صادر و به اشد مجازات برسند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی امروز را اقتصاد مقاومتی عنوان کردند، چرا دولت در این خصوص اقدام عملی مناسبی نداشته است؟ باید تمام نگاهمان را به توانمندی‌های داخل معطوف کنیم و هیچ امیدی به دیگران نداشته باشیم.

نماینده گرگان در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظر شما