شناسهٔ خبر: 78511 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فتنه‌گران در صورت تکرار رفتارشان از صفحه روزگار محو خواهند شد

جراره نماینده بندرعباس در مجلس گفت: ۹ دی روز رستاخیز ملت ایران بود و به فتنه‌گران متذکر می‌شوم که خود را اصلاح کنند که در صورت تکرار رفتارشان ملت ایران آنها را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: ۹ دی روز رستاخیز مردم انقلابی ایران اسلامی در مقابل مستکبرین و دیکتاتوران و زیاده‌خواهان داخلی و خارجی بود.

وی افزود: حضور عظیم خروشان مردمی در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ تجلی شور و شعور حسینی مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بود که نشان داد که بصیرت و شجاعت در شناخت و مقابله با برنامه‌های دشمنان را دارد و می‌تواند تمام مشکلات و موانع ایجاد شده در مقابل نظام اسلامی در چشم به هم زدنی از پیش رو بردارد.

نماینده بندرعباس خاطرنشان کرد: امیدوارم حماسه ۹ دی درس عبرتی برای دشمنان و جیره‌خواران داخلی آن بوده باشد تا بار دیگر به فکر تعرض به مقدسات دینی و انقلابی مردم نباشد و به فتنه‌گران هم متذکر می‌شوم خود را اصلاح کنید اگر بار دیگر این اقدام شما تکرار شود مردم انقلابی و جوانان بصیر انقلاب اسلامی شما را از عرصه روزگار محو خواهند کرد.

جراره تصریح کرد: رهبر عزیز ما جوانان ایران اسلامی اعلام می‌داریم از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.

وی با اشاره به مانور یگان‌های ارتش در منطقه جنوب شرقی کشور گفت: من از ارتش جمهوری اسلامی تشکر می‌کنم تا در این رزمایش بخش کوچکی از توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و به دشمنان نیز اعلام می‌کنیم که این تنها بخشی از توان نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده بندرعباس با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت بیان داشت: وحدت جهان اسلام مانع از رسیدن دشمنان به اهداف‌شان است و سبب از بین رفتن مشکلات پیش روی کشورهای اسلامی خواهد شد، دشمنان مخالف وحدت کشورهای اسلامی هستند و آنچه که دشمنان با آن مخالفند به نفع جهان اسلام است.

جراره در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به آنها شد.

نظر شما