شناسهٔ خبر: 78516 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

اعتبارات کردستان در بودجه ۹۴ قابل قبول نیست

بازدید «سید محمد بیاتیان» عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از پایگاه خبری-تحلیلی نماینده نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از تخصیص بودجه مناطق محروم به ویژه برای کردستان انتقاد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از (ایسنا)، سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس در تذکر شفاهی خود با اشاره به سالروز ۹ دی، گفت: نکند بخواهید که با فتنه‌گران و کسانی که مدت‌ها کشور را با بحران روبرو کردند و تمام مقدسات کشور را به سخره گرفتند مماشات کنید که نمی‌توانید جواب امام، شهدا و خانواده‌هایشان را بدهید. فتنه‌گران بخشیده نشده و قابل بخشش نیستند.

وی در تذکری به رییس‌جمهور اظهار کرد: در لایحه بودجه ۹۴ توجه به مناطق محروم به ویژه کردستان قابل قبول نیست. کردستان با تمام محرومیت‌هایی که دارد متاسفانه آنگونه که باید در بودجه مورد توجه قرار نگرفته است لذا ضروری است که به این مهم همکاران در بررسی لایحه بودجه توجه داشته باشند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: باز هم در بودجه ۹۴ بازرسان وزارت صنعت و معدن بلاتکلیف هستند، باید به این موضوع هم توجه شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: متاسفانه برخی از مدیران این وزارتخانه در شهرستان‌ها خود را در حد یک اپوزیسیون دیده و به بعضی از وعاظ و ... توهین می‌کنند.

نظر شما