شناسهٔ خبر: 78528 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

موج تغییرات در راه است

آیت‌اللهی، نبی و ملامحمد از فدراسیون فوتبال می‌روند؟

گفته می‌شود در ادامه تغییرات در فدراسیون فوتبال سه جابه‌جایی دیگر هم صورت خواهد گرفت.

به گزارش نماینده، به نقل از خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال این روزها با حواشی مختلفی مواجه است که یکی از آنها به اطرافیان کفاشیان بازمی‌گردد. چند ماه پیش بود که گفته شد وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال فشار آورده نبی، آیت‌اللهی و فریده شجاعی باید از فدراسیون بروند. کفاشیان اما زیر بار این موضوع نرفت تا اینکه مدتی است که بار دیگر این موضوع به‌صورت جدی مطرح شده است.

کلید تغییرات روز گذشته توسط کفاشیان زده شد و در حالی که برکناری شجاعی در دستور جلسه مجمع فدراسیون فوتبال نبود، اما کفاشیان در لحظات آخر مجمع اعلام کرد که مهین فرهادی‌زاد جایگزین فریده شجاعی در کمیته بانوان شده است.

این در حالی بود که بسیاری از اعضای مجمع و حتی برخی از اطرافیان کفاشیان از این موضوع خبر نداشتند اما رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت شجاعی را برکنار کند. کفاشیان خودش هم با شجاعی رابطه خوبی نداشت و به همین دلیل فرهادی‌زاد را به‌عنوان سرپرست معرفی کرد تا در مجمع اسفندماه درباره انتخاب قطعی او رأی‌گیری شود.

درباره آیت‌اللهی و نبی هم شایعات زیاد است. گفته می‌شود تا چند روز آینده اتفاقاتی در پست نایب‌رئیسی رخ خواهد داد و شایعات حکایت از کناره‌گیری آیت‌اللهی از سمت نایب‌رئیسی و البته رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال دارد.

اینکه نبی هم بار دیگر به‌عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شده تا فردا همراه تیم ملی به استرالیا برود بر ابهامات افزوده و برخی اعتقاد دارند این موضوع پیش‌زمینه‌ای برای تغییرات احتمالی در این سمت و رفتن نبی از فدراسیون است.

جایگاه ملامحمد رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال هم متزلزل است و وی هم یکی از افرادی است که احتمال برکناری‌اش وجود دارد.

باید دید این بار کفاشیان چه تصمیماتی می‌گیرد اما هر چه هست اینکه وی فعلاً در حال اداره کردن مسائل است.

نظر شما