شناسهٔ خبر: 78546 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اسحاق جهانگیری درباره افزایش‌اعتبار دفترش توضیح داد

اسحاق جهانگیری دفتر معاون اول رئیس جمهور به اظهارات نماینده مردم ارومیه در مجلس مبنی بر "افزایش اعتبار دفتر معاون اول رییس جمهور" پاسخ داد.

به گزارش نماینده، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری خبر داد: دفتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور درپاسخ به اظهارات نماینده مردم ارومیه در مجلس مبنی بر "افزایش اعتبار دفتر معاون اول رییس جمهور"، در توضیحی اعلام کرد: در سال جاری به منظور شفاف سازی، تمرکز و نظارت بیشتر بر هزینه‌ها و استفاده بهینه از آن، این اعتبارات به صورت یک ردیف مستقل در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۴ به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

اظهارات قاضی پور نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درخصوص" افزایش اعتبار دفتر معاون اول رییس جمهور از دو میلیارد تومان به ده میلیارد تومان " بود.

دفتر معاون اول رئیس‌جمهور در جوابیه خود آورده است: این اعتبارات به منظور اداره بهتر دولت در گذشته نیز وجود داشته و در قالب ردیف‌های در بودجه نهاد ریاست‌جمهوری استفاده می‌شده است.

در ادامه این جوابیه آمده است: در سال جاری به منظور شفاف‌سازی، تمرکز و نظارت بیشتر بر هزینه‌ها و استفاده بهینه از آن، این اعتبارات به صورت یک ردیف مستقل در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۴ به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است. البته مجلس شورای اسلامی نیز بر حسب وظایف و اختیارات خود می تواند در این زمینه اعمال نظر و حتی ردیف هایی را اصلاح نماید. لذا فضاسازی رسانه ای و تبلیغاتی از تریبون های متعدد توسط برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تعجب است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۰۷ ۲۳:۳۶mostafa 0 0

    با تشکر از حمایت اعضای دولت نسبت به همدردی با مردم در چنین شرایط بحرانی با توجه به بیان رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی حرکت بسیار مناسب و قابل تحسینی بوده تا باشد تا از این حرکاتها و اقدامات اجرایی
                                

نظر شما