شناسهٔ خبر: 78919 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تقدیر نمایندگان مجلس از برگزاری موفق رزمایش محمد رسول‌ الله(ص)

آغاز رزمایش بزرگ محمد رسول‌ الله(ص) جمعی از نمایندگان مجلس از برگزاری موفق رزمایش محمدرسول‌الله (ص) ارتش تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، ‌ ۲۱۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از برگزاری موفق رزمایش محمدرسول‌الله (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کردند.

ضرغام صادقی عضو هیئت رئیس مجلس پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان با اعلام این موضوع گفت: امضاکنندگان این نامه از برگزاری موفق رزمایش بزرگ محمدرسول‌الله (ص) ارتش جمهوری اسلامی که به صورت مشترک بین نیروی زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ارتش و در مساحت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر مربع در شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی اقیانوس هند با محوریت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: در ادامه این نامه اشاره شده است که این رزمایش یک نوع حرکت نظامی با بکارگیری شیوه‌های نوین و متکی بر فناوری روز با حضور مقتدرانه موشک‌های کروز، نور، ‌ قادر و دیگر موشک‌های دوربرد ساحل به دریا و ساحل به هوا و حضور گسترده ناوهای موشک‌انداز و انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی و یگان‌های قهرمان نیروی زمینی و جنگنده‌های نیروی دریایی و سلاح‌های نوین پدافندی قرارگاه پدافند هوایی بود که از برگزاری آن تقدیر و تشکر می‌شود.

نظر شما