شناسهٔ خبر: 78943 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

نظر کواچ درمورد حضور سعید معروف در لیگ روسیه

کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: معروف و فدراسیون والیبال ایران تصمیم درستی گرفتند که می‌تواند به تیم ملی در سال‌های آینده کمک بسزایی کند.

به گزارش نماینده به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان حضور سعید معروف در لیگ روسیه را باعث پیشرفت وی و کمک به تیم ملی دانست.

اسلوبودان کواچ در مورد پیوستن سعید معروف به تیم کازان روسیه اظهار داشت: پیوستن معروف به تیم کازان فرصت خوبی برای پیشرفت والیبال حرفه‌ای اوست. این موقعیت می‌تواند باعث بالا رفتن سطح والیبال معروف و در نهایت کمک به تیم ملی شود.

بوبان با اشاره به اعتبار و کیفیت بالای سطح لیگ روسیه گفت: لیگ روسیه یکی از بهترین لیگ‌های جهان است که معروف می‌تواند استعداد خود را در آن به نمایش گذارد. همچنین قرارداد امضا شده هم قرارداد خوب و مناسبی است.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پایان گفت: در کل می‌توانم بگویم که معروف و فدراسیون والیبال ایران تصمیم درستی گرفتند که می‌تواند به تیم ملی در سال‌های آینده کمک بسزایی کند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۰۸:۱۱طرفدار معروف 1 0

     به نظر من اقای معروف بهترین کار ممکن رو انجام دادن و باتوجه به سخنان اقای کواچ هم خیلی میتواند در رشد والیبالی ایشان تاثیر به سزایی بگذارد هم برای کمک به تیم ملی خیلی مناسب است هرچی باشه ما یه سعید معروف که بیشتر نداریم بااینکه خیلی دلمون واسش تنگ میشه اما پیشرفتشو دوست داریم 
                                

نظر شما