شناسهٔ خبر: 79290 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واکنش حزب اعتدال و توسعه به اظهارات دبیر کل موتلفه

عضو شورای مرکزی اعتدال و توسعه ادعای دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تکذیب کرد.

به گزارش نماینده عرب خدایی در گفتگو با ایسکانیوز ادعای دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مبنی بر فعالیت انتخاباتی و استانی حزب اعتدال و توسعه با محوریت اعضای دولت را تکذیب کرد و اظهار داشت: ما در یک حزب رسمی سال های سال است فعالیت می کنیم و یک حزب نیم روزی نیستیم.

وی افزود: به هیچ وجه بحث گره زدن زلف مسئولان ستاد و حزب با دیگر استان ها نیست. بلکه برنامه های دیگر حزب به طور طبیعی دنبال می شود. این گونه نیت خوانی ها درست نیست.

رئیس کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه گفت: دفاتر استانی حزب هم به فعالیت های خود مشغول هستند و اعضای خارج از حزب برای کار حزبی استفاده نمی شوند.

وی در ادامه به فعالیت کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه در هفته وحدت اشاره کرد و افزود: کانون اقوام حزب، جلساتی را با اقوام مختلف کشور تا پایان هفته برگزار می کند. این جلسات برای بالا بردن سطح همکاری ها و ایجاد وحدت و انسجام همچنین جلوگیری از تفرقه برای همه گروه های قومیتی در کشور صورت می گیرد.

چندی پیش محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دو سخنرانی خود از فعالیت انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با محوریت محمدباقر نوبخت (سخنگوی دولت و دبیرکل حزب اعتدال و توسعه) خبر داده و گفته بود: ما در حزب موتلفه اطلاعاتی داریم که حزب اصلاح‌طلب اعتدال و توسعه مدتی است مسافرت‌های استانی خود را شروع کرده و با گره زدن زلف مسئولان ستادهای رییس جمهور به خود در حال فعالیت انتخاباتی است.

نظر شما