شناسهٔ خبر: 79743 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل:‌

برخی با حاشیه‌سازی برای دولت می‌خواهند متن را تحت‌ الشعاع قرار دهند

حداد عادل/1 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: بدیهی است که برخی قصد دارند با حاشیه‌سازی بر دولت متن را تحت شعاع قرار دهند.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه همایش همگرایی اصولگرایان درباره جریان نفوذی که سعی دارد برای دولت ایجاد حاشیه کند به خبرنگار فارس، گفت: بنده احتیاجی نمی‌بینم که برای اداره کشور هر روز یک حرف بزنیم یا مطلبی بنویسیم که باعث بگو مگو و تشویش اذهان عمومی شود و وقت مردم به مناقشه برود لذا معتقدم مراد رهبر معظم انقلاب از پرهیز کردن از حاشیه‌سازها همین امر بوده است.

حدادعادل درباره حاشیه‌سازی این جریان نفوذی برای دولت، خاطرنشان کرد: بدیهی است کسانی می‌خواهند با ایجاد حاشیه و مزاحمت، متن را تحت شعاع قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره صحبت رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه آرمان ما ربطی به سانتریفیوژ ندارد، به یکی دیگر از خبرنگاران پاسخ داد: تحلیل هر کسی مبتنی بر مبنای فکری اوست.

وی درباره اینکه چرا اصولگرایان همایش انتخاباتی زودهنگام برگزار می‌کنند، اظهارداشت: ما بر روی اصول تأکید داریم و به وحدت دعوت می‌کنیم از این رو نمی‌خواهیم فهرست بدهیم و این اقدامات در واقع به عنوان مقدمات است.

نظر شما