شناسهٔ خبر: 79872 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کشیش هتاک ، سیب‌زمینی‌ می فروشد!+ عکس

کشیش آمریکایی که چندین مرتبه به قرآن کریم اهانت کرده و آن را سوزانده است هم‌اکنون در فروشگاهی در فلوریدا سیب‌زمینی سرخ کرده می فروشد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک،  "تری جونز" کشیش آمریکایی که به قرآن کریم  اهانت کرد  و اقدام به سوزاندن آن کرده بود، هم اکنون در فروشگاهی در "فلوریدا"  مشغول فروش سیب زمینی سرخ کرده می‌باشد.

 جونز در سال ۲۰۱۰ در نهمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر تصمیم به سوزاندن قرآن گرفت و به همراه برخی از هوادارانش نسخه هایی از قرآن را سوزاندند.

 

با اینحال بعد از جنجال‌هایی که در خصوص هتاکی به قرآن کریم به راه افتاد، این کشیش هتاک در فروشگاهی  مشغول به فروش سیب زمینی سرخ کرده شده است و پرچمی که عکس جونز به همراه دو شریک وی بر روی آن وجود دارد را بالای رستورانی در داخل فروشگاه برادنتون فلوریدا قرار داده بودند.

 

 

بر اساس گزارشات مدیر فروشگاه که جونز در آمن مشغول به کار است که مدعی شده از کار  جونز خبرنداشته دستور داد که تصویر جونز به دلایل امنیتی از روی پرچم حذف شود.

 

با وجود اینکه نام جونز در لیست ترور گروه القاعده قرار گرفته است وی  از اقدامات گذشته خود پشیمان نشده است و  تأکید کرده است که به مبارزه علیه اسلام ادامه می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما