شناسهٔ خبر: 80523 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

برای هر سناریو در مذاکرات هسته‌ای آماده هستیم

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: برای هر سناریویی در مذاکرات هسته‌ای آماده هستیم و اگر اراده سیاسی وجود داشته باشد، راه برای به نتیجه رسیدن باز است.

به گزارش نماینده "بهروز کمالوندی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر طرف مقابل در مذاکرات اراده کافی از خود نشان ندهد، ایران چه واکنشی نشان داده و ادامه برنامه هسته‌ای ایران به چه صورت خواهد بود، ‌ اظهار داشت: ما برای هر شرایطی خودمان را آماده کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: امیدوار هستیم با نگاه منطقی و اراده سیاسی از سوی طرف مقابل به نتیجه برسیم.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: برای هر سناریویی در مذاکرات هسته‌ای آماده هستیم و اگر اراده سیاسی وجود داشته باشد، راه برای به نتیجه رسیدن باز است.

گفتنی است؛ روزچهارشنبه "محمدجواد ظریف" وزیر امورخارجه کشورمان و "جان کری" همتای آمریکایی در شهر ژنو و به منظور تسریع در پیشرفت مذاکرات جامع هسته‌ای دیدار و گفتگو کردند و پس از آن وزیر امورخارجه کشورمان در سفر اروپایی خود با همتایان آلمانی و فرانسوی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در این سفرها راه‌های تقویت مناسبات دوجانبه و روابط ایران و اتحادیه اروپا را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده و درباره روند مذاکرات هسته‌ای نیز به گفتگو  پرداخت.

نظر شما