شناسهٔ خبر: 80907 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

برنامه ریزی یک تشکل غیرقانونی برای انتخابات مجلس

مجمع مدرسین و محققین دبیرکل مجمع غیرقانونی مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کاندیدا معرفی می کنیم چرا که حضور در انتخابات را وظیفه هر ایرانی متعهد به کشور می‌دانیم.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در گفتگو با دانشجو، درباره آخرین فعالیت‌های انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: مجمع متخصصین در حال حاضر برنامه خاصی را برای انتخابات تدوین نکرده است اما قطعا آمادگی‌های لازم را در خود ایجاد خواهیم کرد و فعال خواهیم شد.

وی ادامه داد: برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کاندیدا معرفی می کنیم چرا که حضور در انتخابات را وظیفه هر ایرانی متعهد به کشور می‌دانیم.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم  تاکید کرد: تلاش ما بر این است که در صورت امکان با سایر اصلاح‌طلبان به وحدت برسیم.

موسوی تبریزی درباره دیدارهای انتخاباتی مجمع مدرسین و محققین خاطر نشان کرد: با خاتمی دیدار داشتیم اما این دیدار انتخاباتی نبود.

به گزارش نماینده، كميسون ماده ۱۰ احزاب در سال ۸۹، به بررسي پرونده مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم پرداخت و از آنجايي كه اين تشكل سياسي از بدو تاسيس نسبت به برگزاري مجمع عمومي و انتخاب شوراي مركزي براي پذيرش مسئوليت اقدام نكرده، با استناد به بندهاي الف، ه، ز، ح ماده ۱۶ قانون احزاب تصميم به توقيف پرونده آن گرفت.

نظر شما