شناسهٔ خبر: 81962 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دعوت روحانی از مردم برای حضور باشکوه در جشن ملی دهه فجر

روحانی رئیس جمهور با تبریك دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ملت ایران و همه كسانی كه در جهان به انقلاب اسلامی ایران چشم امید دوخته اند، ایرانیان را به مشارکت و حضور با شكوه و گسترده در جشن ملی دهه فجر دعوت کرد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، گفت: ملت بزرگ ایران امسال همانند سال های گذشته با حضور و مشارکت پرشور و گسترده تر خود در جشن های دهه مبارک فجر نشان می دهند که در برابر فشار دیگران خسته نشده و سر فرود نخواهند آورد و با تلاش كارگزاران نظام و با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری به راه خود برای توسعه و پیشرفت كشور ادامه خواهند داد.

رییس جمهوری افزود: در این ایام بیشتر یاد روزهایی هستیم كه نهضت و انقلاب اسلامی به شكوفایی رسید و امام عزیز به وطن بازگشتند و مردم با شور و هیجان بیشتری آخرین قدم ها را برای سرنگونی استبداد برداشته و بنای پر بركت و رفیع جمهوری اسلامی را بنیانگذاری كردند.

روحانی در ادامه سخنان خود با تقدیر از اقدامات انجام شده در بخش تحول سلامت، اظهارداشت: مردم از قبل پیروزی انقلاب اسلامی مشكلات فراوانی در بخش سلامت و درمان داشته و از كمبود متخصص و پزشك رنج می بردند و كسی كه به بیماری صعب العلاجی مبتلا می شد مجبور بود همه دارایی خود را بفروشد و برای درمان به خارج از كشور سفر كند.

رییس جمهوری اضافه كرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چشم ها برای شفا از بیماری به دروازه های خارجی و مخصوصا غرب دوخته شده بود و خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب گام های مهمی در زمینه سلامت و توسعه مراكز پزشكی و همچنین خودكفایی در تولید تجهیزات پزشكی برداشته شده است.

روحانی خاطر نشان كرد: البته مردم همچنان از هزینه های سنگین درمانی رنج می بردند از این رو دولت یازدهم برای نجات مردم از این معضل، از جمله تصمیماتی كه اتخاذ كرده، سرمایه گذاری در بخش سلامت است به نحوی که برخی این دولت را بدرستی، دولت سلامت نامگذاری كرده اند.

رییس جمهوری با اشاره به بازدید سرزده ای كه شب گذشته از یكی از بیمارستان های تهران داشته است، اظهار داشت: در این بازدید و عیادت از بیماران، همه بیماران از اقدامات انجام شده، رضایت داشتند و اقدامات بسیار ارزشمند و بزرگی که در این زمینه انجام شده، باید ادامه پیدا کند.

نظر شما