شناسهٔ خبر: 81988 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از اقدامات نماینده "دشتستان" در تعطیلات دیماه مجلس

سیدمهدی موسوی‌نژاد/2 دور جدید سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه شان در دیماه با تعطیلی جلسات علنی مجلس از روز از روز شنبه ۲۴ دی آغاز و تا ۴بهمن ماه ادامه داشت.

به گزارش نماینده، نمایندگان در این هفته عازم حوزه های انتخابیه شان شدند تا از نزدیک در روند مسائل و مشکلات مردم و نیز روند رسیدگی به پروژه های استانی. قرار بگیرند. در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد، عضو کمیسیون "انرژی" درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه "دشتستان"به شرح ذیل است؛

موسوی نژاد: اجرای ۶ پروژه عمرانی در روستای دهنو دشتستان

نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه نباید بین مردم روستا وشهر درخدمت راسنی تبعیض قائل شد تاکیدکرد: اگر مسئولی درخدمت رسانی به مردم تبعیض قائل شد و در توزیع اعتبارات حق روستاها را بدرستی و با عدالت اجرا نکرد خداوند او را بابت حق الناس مردم نخواهد بخشید.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهردرخصوص مشکلات روستا اذعان داشت: کمبود امکانات ورزشی، تکمیل مسجد وطرح هادی روستایی، توسعه ونوسازی روستا، نبود خانه بهداشت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰متر از کوچه های روستای دهنو آسفالت وجدول بندی شده اند گفت: یکی از مهمترین مشکلات روستا سرویس رفت وآمد مردم میباشد

موسوی نژاد یادآوری کرد: باتوجه به اینکه بیشترین شغل مردم روستای دهنو کشاورزی است و زمینهای روستا حتی با وجود صاف وهموار بودن فقط برای کشت دیم فراهم است که کمبود باران ضررهای زیادی به کشاورزان وارده کرده است.

حضور در راهپیمایی نمازگزاران شهرسعدآباد در اعتراض به هتک حرمت پیامبر(ص)

بررسی مشکلات روستای لایپه بخش شبانکاره  

این دیدار که درفضای بسیار صمیمی برگزار شد مردم روستا با دردست داشتن بنرهایی تحت عنوان مشکل آب شرب وانشعاب اصلی آن عمده مشکل خود را بانماینده مردم دشتستان درمیان گذاشتند.

درابتدای دیدار یکی ازمعتمدین روستا ضمن تشکر اززحمات مردم دشتستان دراحداث مدرسه روستا که با پیگیریهای مستمرشان به اتمام رسید و همچنین حضورایشان درروستا که باعث دلگرمی مردم گردید قطعی آب اشامیدنی، راه مواصلاتی روستا، مشکل ثبت زمینهای کشاورزی، احداث سالن ورزشی، اتمام طرح هادی روستایی و نبود تلفن ثابت را ازمهمترین کشلات روستا عنوان کرد.

بازدید میدانی ازدره فصلی روستا، دیداربا خانواده شهیدعلی باز لایپه ای

در این دیدار موسوی نژاد ضمن بازدید از این اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء را هم همراه با مردم در مسجد این روستا اقامه کردند.

بازدید  از راههاو جاده های دشتستان

با حضور نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی،  معاون سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور، فرماندار دشتستان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتستان و جمعی از کارشناسان، محور های مواصلاتی شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت .

مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  ضمن تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز و ترافیکی دشتستان، در این سفر از محور کنارتخته- دالکی، مسیر کم عرض و کوهستانی پل نمازگاه- تنگ ارم، سراهی وحدتیه، محور و تقاطع غیرهمسطح ورودی برازجان از سمت دالکی، راه روستایی دهقاید- نظرآقا- جتوط، پل روستای درودگاه، محور امامزداه ابراهیم-کلمه و مسیر برازجان-ابولفیروز وگندم ریز-پایانه مسافربری دشتستان  بازدید میدانی کرد و نظر مشاوران و کارشناسان استانی و شهرستانی را دریافت کرد.

لزوم بهبود وضعیت راه‌های شهرستان دشتستان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر شنبه در بازدید معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از راه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: پیگیري‌های بسیار زیادی را به منظور بهبود وضعیت راه‌های شهرستان دشتستان داشته‌ایم که وزیر راه و شهرسازی نیز وعده توسعه این راه‌ها را داده‌اند.

وی به برخی از نیازهای راه‌های شهرستان دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: محور کنارتخته به دالکی یکی از  این محورها است که امروز نیز بازدیدی را از این مسیر داشتیم

بازدید موسوی نژاد.

بازدید موسوی نژاد

بازدید موسوی نژاد

بازدید موسوی نژاد

بازدید موسوی نژاد

بازدید موسوی نژاد

 

 

نظر شما