شناسهٔ خبر: 82103 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سروری:

اصول‌گرایان در مبارزه با فساد رحیمی پیش قدم بودند/ مفسدان اقتصادی حاشیه امن نخواهند داشت

پرویز سروری/2 قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اصول‌گرایان در مبارزه با فساد رحیمی پیش قدم بودند، تصریح کرد: با وجود اینکه آقای رحیمی در دوره اصول‌گرایان قدرت داشت، اما اصول‌گرایان در مبارزه با مفاسد اقتصادی وی پیش قدم بودند.

به گزارش نماینده پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه صدور حکم محمدرضا رحیمی نقطه عطفی در کارنامه دستگاه قضایی است، گفت: برداشتی در جامعه به وجود آمده بود که دانه درشت‌ها و کسانی که به مناصب قدرت دسترسی دارند، در حاشیه امن قرار دارند. از این‌رو صدور حکم قوه قضائیه اقدام بزرگی بود که این تلقی را از بین برد و نشان داد مقابله با فساد با دانه درشت‌ها هم صورت می‌گیرد. 

وی در مورد پیام حکم قوه قضائیه برای پرونده رحیمی، گفت: کسانی که امروز در قدرت به دنبال فساد هستند، باید بدانند حاشیه امن ندارند و دستگاه قضا دامن عدالت خود را بر روی دانه درشت‌ها پهن خواهد کرد و آنها را به سزای عمل خود می‌رساند. 

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید از قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده رحیمی تشکر کرد و گفت: با صدور حکم رحیمی، توقع اجتماعی از قوه قضائیه بالا رفته و همه منتظر صدور حکم پرونده استات‌اویل هستند و قوه قضائیه باید پرونده استات‌اویل را بدون توجه به نسبت‌ها و مسئولیت‌های اشخاص خاطی رسیدگی کند و حکم قضایی این پرونده را صادر کند، زیرا یکی از کسانی که در پرونده استات‌اویل نقش دارد، یکی از نزدیکان شخصیت‌های مسئول در کشور است. 

سروری با تأکید بر اینکه اصول‌گرایان در مبارزه با فساد رحیمی پیش قدم بودند، تصریح کرد: با وجود اینکه آقای رحیمی در دوره اصول‌گرایان قدرت داشت، اما اصول‌گرایان در مبارزه با مفاسد اقتصادی وی پیش قدم بودند و هیچ‌گاه مسائل حزبی و گروهی را در برخورد با مفاسد در نظر نمی‌گیرند و هر جا فساد باشد با آن مقابله می‌کنند. در پرونده آقای رحیمی اصول‌گرایان در مبارزه با مفاسد اقتصادی وی پیش قدم بودند و هیچ‌گاه مسائل حزبی و گروهی را در برخورد با مفاسد در نظر نمی‌گیرند و هر جا فساد باشد با آن مقابله می‌کنند. 

وی در پایان گفت: در پرونده آقای رحیمی نیز اصول‌گرایان توانستند با افشاگری و پیگیری و عدالت‌خواهی زمینه را برای صدور حکم وی فراهم کنند.

نظر شما