شناسهٔ خبر: 82499 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افتخاری خبر داد

انتشار خاطرات رزمندگان و ایثارگران قوه مقننه

لاله افتخاری431 رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس از برگزاری اولین مراسم شب خاطره دفاع مقدس برای خاطره‌گویی نمایندگان از هشت سال دوران دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از  فارس، لاله افتخاری رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری ظهر امروز (دوشنبه ۱۳ بهمن) با اشاره به سابقه  ۲۳ ساله  ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا اظهار داشت: ما بنا داریم برای اولین بار در مجلس شب خاطره را برگزار کنیم که این مراسم فردا ساعت ۱۶:۳۰ در تالار آفتاب مجلس با حضور نایب رئیس و نمایندگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار بود این مراسم با حضور علی لاریجانی برگزار شود، اما با توجه به جلسه اضطراری که بیرون از مجلس برای وی پیش آمد در خدمت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس خواهیم بود.

رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری در مورد تداوم جلسات شب خاطره در مجلس خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی سبب می‌شود مجاهدت‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب ثبت و ضبط و ماندگار شود که هم برای اعضای خانواده قوه مقننه اهمیت دارد و هم در جهت انتقال روحیه جهاد و ایثار به داخل جامعه و خارج از کشور موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نشست از سوی فراکسیون دفاع مقدس مجلس و با مشارکت بسیج قوه مقننه و روابط عمومی مجلس برگزار می‌شود، تصریح کرد: خاطره‌گویان عمدتا نمایندگان، اعضای بسیج و ایثارگران هستند که این برنامه تداوم خواهد داشت و ما تلاش داریم اولویت‌بندی کنیم که همه خاطرات ثبت و ضبط شود.

افتخاری در پایان گفت که پس از برگزاری چند مراسم شب خاطره دفاع مقدس در مجلس، خاطرات نمایندگان به صورت کتابچه‌ منتشر خواهد شد.

نظر شما