شناسهٔ خبر: 83101 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کاهش قیمت نفت با هدف تسلیم ایران در موضوع هسته‌ای انجام شد

آقاجری43 عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه کاهش تعمدی قیمت نفت در راستای تداوم فشارها و تحریم‌ها بر کشورمان است، گفت: دشمن بدینوسیله می‌خواهد ایده خود را در موضوع هسته‌ای به ایران تحمیل کند.

به گزارش نماینده، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد تلاش‌های برخی کشورها برای کاهش قیمت نفت، گفت: ما از همان ابتدا متذکر شدیم که این اقدام با هدف فشار بر جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه کاهش تعمدی قیمت نفت در راستای فشارها و تحریم‌های قبلی بر کشورمان است، افزود: دشمن می‌خواهد ایده خود را در موضوع هسته‌ای بدین‌وسیله به ایران تحمیل کند.

آقاجری از همراهی عده‌ای در داخل با دشمن سخن گفت و خاطرنشان کرد: ما باید از ابتدا به فکر چنین روزهایی بودیم اما حتی با مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نیز به فکر نیفتادیم تا ارتباط بودجه را با پول نفت به صفر برسانیم.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس با اشاره به ضرورت خلاص‌سازی بودجه سال‌های آینده از درآمد نفتی گفت: راه‌حل کوتاه‌مدت ما برای مقابله با اثرات سوء کاهش قیمت نفت فعال‌تر کردن دیپلماسی نفتی در میان کشورهای عضو اوپک در مقابل عربستان و کویت است.

نظر شما