شناسهٔ خبر: 83484 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کلیات اخوان ثالث در مرحله صفحه آرایی است

اخوان ثالث43 کتاب کلیات اشعار مهدی اخوان ثالث توسط انتشارات زمستان در دست صفحه آرایی و طراحی قرار دارد.

به گزارش نماینده، زرتشت اخوان ثالث مدیر انتشارات زمستان در گفتگو بامهر، درباره کلیات اشعار مهدی اخوان ثالث شاعر معاصر گفت: همان طور که پیش تر اعلام کردم قرار بر این است که تمام اشعار و سروده های زنده یاد اخوان در قالب کتاب کلیات وی به چاپ برسد و تلاشمان هم از ابتدای کار این بود که این اثر را تا پایان امسال به چاپ برسانیم.

وی افزود: تغییراتی در طراحی و لایاوت کتاب داده شد و صفحه آرایی آن بعد از گردآوری ها، دوباره انجام شد. در حال حاضر، کتاب مرحله صفحه آرایی را طی می کند و امیدوارم به نمایشگاه کتاب تهران در سال آینده برسد. البته این را بعید می دانم اما تلاشمان را می کنیم تا کتاب به نمایشگاه برسد.

این مدیر نشر درباره آثاری که قرار است به نمایشگاه کتاب برسند، گفت: تجدید چاپ ۹ عنوان از کتاب های شعر را در دستور کار داریم که قرار است در نمایشگاه عرضه شوند اما اول باید مشخص شود که در نمایشگاه شرکت می کنیم یا خیر. برای این مهم، ثبت نام کرده ایم ولی نتیجه هنوز مشخص نشده است.

اخوان ثالث درباره آثار دیگر در دست چاپ انتشارات زمستان گفت: جلد سوم مجموعه مقالات «حریم سایه های سبز» که مقالات زنده یاد اخوان را شامل می شود، حروفچینی شده و باید مرحله صفحه آرایی را پشت سر بگذارد. «ذیلی بر امثال و حکم دهخدا» هم که یک اثر گردآوری شده توسط اخوان است، در حال صفحه آرایی است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۲۲:۴۰ 0 0

    روحت شاد  مهم همین است وگر نه مقبره ات نیم سنگی هم نیست و بسان حاکمان و زر و زورداران  کاروانسرا و هتل بر سر مقبره ات نساخته اند اما یادت گرامی تر از دنیا خواران است...آری ؛زمستان است..؛
                                

نظر شما