شناسهٔ خبر: 84708 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حسینی ، نماینده میانه :

اعتراضات نمایندگان به اعمال تغییرات در بودجه توسط کمیسیون تلفیق در جلسه غیرعلنی

بهلول حسینی43 نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در جلسه غیرعلنی نقطه‌نظرات و اعتراضات خود را در خصوص اعمال برخی تغییرات در بودجه ۹۴ از سوی کمیسیون تلفیق مطرح کردند که البته این جلسه به نتیجه خاصی نرسید.

به گزارش نماینده، سیدبهلول حسینی‌ نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه مسائل مورد بحث در خصوص لایحه بودجه ۹۴ مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان نظرات خود را در خصوص تغییراتی که در لایحه بودجه از سوی کمیسیون تلفیق اعمال شده بود و اعتراضات خود را در این باره مطرح کردند و معتقد بودند این تغییرات نه در کمیسیون تلفیق بلکه در صحن مجلس اعمال می‌شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: نائب‌رئیس مجلس در این جلسه عنوان کرد: تغییراتی هم که توسط کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه اعمال شده در صحن مطرح می‌شود و تا زمانی که به تصویب همه نمایندگان نرسد تبدیل به قانون نخواهد شد و از این حیث جای نگرانی نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: در واقع این جلسه به منظور رفع دغدغه‌ها و استماع نقطه‌نظرات نمایندگان برگزار شد تا از پرداختن به این موضوعات در صحن علنی مجلس پرهیز شود اما در نهایت نمایندگان در این خصوص به نتیجه خاصی نرسیدند.

نظر شما