شناسهٔ خبر: 84710 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

رییس فراکسیون ۱۴۰۴ مجلس::

کمیته اقتصاد مقاومتی در فراکسیون ۱۴۰۴ مجلس تشکیل شد

اقتصاد مقاومتی43 رییس فراکسیون ۱۴۰۴ مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این فراکسیون خبر داد و گفت: ضرورت تشکیل این کمیته لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بهبود شرایط اقتصادی و تقویت و مقاوم سازی اقتصاد کشور است.

به گزارش نماینده، رحیم زارع در گفت و گو با ایرنا افزود: قرار است این کمیته اجرای سند چشم انداز را دنبال کند تا در نخستین گام بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی را به منظور اجرایی شدن آن مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: شرایط نامطلوب اقتصادی کشور ایجاب می کند تا برای حرکت سریع تر و بهبود وضعیت اقتصادی چاره ای اساسی اندیشیده شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرای همه بندهای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی تنها راهکار بهبود شرایط و رونق تولید و معیشت مردم است.

زارع به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه ضرورت تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: بهترین حکم و سند مشارکت مردم در فعالیت های اقتصادی برای بهبود شرایط عملی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

رییس فراکسیون ۱۴۰۴ مجلس با تاکید بر این که بندهای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی هر چه سریع تر باید اجرایی شود، گفت: رهبر معظم انقلاب برای تدوین سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرای آن در جامعه وقت و سرمایه گذاشته اند و بارها بر اجرای آن تاکید فرمودند و طبعا انتظار دارند که دلسوزان انقلاب تحقق این سیاست ها را پیگیری کنند.

زارع اظهارداشت: به حداکثر رساندن مشارکت های مردمی در اقتصاد نخستین و مهم ترین مبحث اقتصاد مقاومتی است و کمیته اقتصاد مقاومتی نیز بر همین مبنا در فراکسیون ۱۴۰۴ تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته می تواند از نظرات کارشناسان و متخصصان استفاده کند تا مسیر رسیدن به اهداف موردنظر کوتاه تر شود؛ در این کمیته دستورالعمل ها و آیین نامه های موجود بررسی می شود تا اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی سهل تر شود.

نظر شما