شناسهٔ خبر: 84788 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به اظهاران طبیب‌زاده

اعضای هیأت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد هیچگونه حقوقی دریافت نکرده‌اند

جوابیه43 مدیر ارتباطات صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: اعضای هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که از آبان‌ ماه سال گذشته منصوب شده‌اند، تاکنون هیچگونه حقوقی، حتی بابت حق حضور در جلسات دریافت نکرده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، جمشید مهرابی مدیر ارتباطات صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد درباره اظهارات زهره طبیب‌زاده نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با تکذیب پرداخت مبالغ پرداختی مورد اشاره به هیأت مدیره این صندوق اعلام کرد: طی ۱۴ ماه گذشته حتی حق حضور در جلسات نیز که در شرکت‌ها متداول و قانونی می‌باشد، به اعضای هیات مدیره این صندوق پرداخت نشده است.

وی افزود: در شرایط حساس فعلی که عده‌ای نیز به دنبال طرح مباحث حاشیه‌ای هستند، از نمایندگان محترم مجلس تقاضا می‌شود، قبل از هر گونه قضاوت در زمینه این صندوق و برخی شایعات، اسناد و مدارک مربوطه را از این صندوق مطالبه و مطالعه فرمایند.

مدیر ارتباطات صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد درباره تأمین و پرداخت مستمری بازنشستگان نیز تأکید کرد: با کمک و مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیریت صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد طی ۱۴ ماه گذشته نسبت به تأمین حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی برای پرداخت مستمری بازنشستگان عزیز اقدام نموده است و تا ماه گذشته تأخیر در پرداخت حقوق ماهانه را از ۱۰۰ روز به حدود ۲۰ روز کاهش داده بود و اکنون نیز تنها بخش اندکی از حقوق دی ماه باقیمانده که تا فردا پرداخت خواهد شد.

مهرابی افزود: برای پرداخت حقوق بهمن و اسفند ماه و عیدی ۹۳ نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته است و طی دو سه هفته آینده پرداخت خواهد شد.

نظر شما