شناسهٔ خبر: 85877 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تقدیر از تلاش‌های سردار احمدی‌مقدم

اقامحمدی43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سردار احمدی‌مقدم تمام تلاش خود را در نیروی انتظامی در جهت مبارزه با قاچاق و ... و کشف جرایم به کار گرفت و امیدوارم سردار اشتری نیز همین مسیر را با جدیتی که دارد ادامه دهد.

به گزارش نماینده، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان فرمانده کل ناجا به جای سردار احمدی‌مقدم گفت: سردار احمدی‌مقدم سرباز و سردار رشید خدمتگزاری بود چه زمانی که در سپاه حضور داشت و چه در زمانی که از سوی رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل نیروی انتظامی انتخاب شد. سردار احمدی‌مقدم نظم خاصی را در بحث مبارزه با قاچاق و کشف جرایم و ... در نیروی انتظامی ایجاد کرده بود و آنچه در توان داشت دراین خصوص به عرصه آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: به رقم همه کمبودها در بخش‌های مادی و نیروی انسانی عملکرد سردار احمدی‌مقدم عملکرد مثبتی بود و زحمات وی جای تقدیر و تشکر دارد.

آقامحمدی در پایان گفت: سردار حسین اشتری نیز از نیروهای شناخته شده سپاه است که مدتی جانشین فرمانده نیروی انتظامی است و در طول این مدت فردی بی‌حاشیه، صبور و جدی و با برنامه خود را نشان داده و انشالله در ادامه کار سردار احمدی‌مقدم و با نوآوری‌های بیشتر مسیر کاری خود را به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی ادامه خواهد داد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۲۰ ۲۱:۳۶محبی 0 0

    به نام خدا
    
    با سلام و احترام ، از افسر مومن ، با وجدان ، امین و امانتدار پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیواندره از توابع استان کردستان که چند روز گذشته یک عدد کیف دستی با محتویات مبلغ ۴۵۱ میلیون پول تراول به همراه سایر محتویات از قبیل چک های حامل بانکی ، کارت های عابر بانک ، کارت های شناسائی و … . را که توسط یک کسبه شهروند دیواندره مفقود گردیده بود ، در حین گشت زنی ، کنترل و روان سازی ترافیک پیدا نموده و با تلاش و زحمت بسیار و با پرس جو و تحقیقات صاحبش را شناسائی و آنها را به صاحبش بازگرداندند و با این مقدار مبلغ پول وسوسه انگیز امین و امانتداری و دینداری و ایمان و اعتقاد خود را ثابت کردند ، تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم و ما شهروندان دیواندره از مسئولین محترم درخواست تقدیر و تشویق به نحو احسن این پلیس امین و امانتدار راهنمایی و رانندگی دیواندره را خواستاریم ، این پلیس شایسته تقدیر است ، لطفاً مسئولین محترم ایشان را به نحو شایسته مورد تجلیل و تقدیر حداقل با اعطای درجه تشویقی و ارشدیت و … . تشویق فرمایند . با تشکر فراوان
    
                                

نظر شما