شناسهٔ خبر: 91186 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

تهران تا آخر هفته گرم می‌شود

هواشناسی 43 کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا آخر هفته در تهران روند افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود، گفت: در ۳ روز آینده استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان پدیده وزش باد و گردوخاک محلی را دارند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز بعدازظهر تا اوایل شب در ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس و در بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور افزایش ابر با بارش‌های ضعیف و پراکنده به همراه وزش باد را داریم.

وی افزود: وضعیت مذکور برای مراکز کشور در فردا تقویت می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده جنوب شرق کشور استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان پدیده وزش باد و گردوخاک محلی را دارند.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشینه دمای تهران امروز ۲۴ درجه و کمینه دمای آن فردا ۱۳ درجه سانتیگراد است، گفت: تا آخر هفته در تهران روند افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود و بعد از ظهر امروز شاهد رشد ابر در مناطق مرتفع و فردا بعد‌از ظهر در کنار افزایش ابر شاهد بارش‌های خفیف و پراکنده در این استان هستیم.

نقشینه شهرکرد را با دمای منفی ۲ درجه سانتیگراد سردترین و اهواز را با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین مراکز استان‌ها خواند.

نظر شما