شناسهٔ خبر: 93799 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

شلاق خوردن یک "آدمخوار" در کرج+تصاویر

شلاق خوردن آدمخوار کرجی مجرم خطرناک کرج به نام کامران آدم خوار با دستور مقام قضایی در ملأعام شلاق خورد.

به گزارش نماینده؛ صبح روز دوشنبه (۲۸ اردیبهشت) ساعت ۹ در خیابات دوم شاهین ویلا حکم شلاق کامران جمالزاده معروف به "کامران آدم خوار” با دستور مقام قضایی به اجرا در آمد.

این حکم با حضور دادستان عمومی و انقلاب کرج آقای شاه کرمی و حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ حقیقی به اجرا در آمد. مردم در واکنش به اجرای این حکم حمایت و رضایت خود را از نوع برخورد مسئولین با این عامل فساد اعلام داشتند. نامبرده بعد از اجرای این حکم به یکسال حبس تعزیری و یکسال تبعید به شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان و کار اجباری با هماهنگی شهرداری خاش محکوم گردیده است.

شلاق خوردن آدمخوار کرجی

شلاق خوردن آدمخوار کرجی

منبع: تیتر یک

 

نظرات مخاطبان 2 4

  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۰۹:۲۴ناشناس 0 0

    باسلام
    از مسئولین امر بابت صیانت از حریم خصوصی و اجتماعی آحاد جامعه کمال تشکر را داریم.اما ذکر یک مسئله در این خصوص لازم و ضروری بنظر می رسد.آیا بجا نیست مسئولین امر بجای اینکه یک متهم و مجرم نا شناس را که تعداد معدودی از آحاد جامعه وی را می شناسند ، آدمخواران واقعی سر شناس که خاص و عام آنها را می شناسند و صرفا بجهت ترس از جان و مال و ناموس خود حاضر به بیان اسامی آنها در خلوت خویش نیستند چه برسد بیان علنی آن ،که با چپاول بیت المال آنهم در حد ناچیز هزاران میلیارد تومان(وقتی به شهرام جزایری آفتابه دزد می گویند پس هزاران میلیارد ناچیز به نظر می رسد) باعث بوجود آمدن فقر و فحشا و آدمخواران خرده پا می شوند را اینگونه و در کوچه پس کوچه های شهر و روستای کشور شلاق بزنند و به دار بیاویزند تا شاید ریشه همه این گونه شرارتها خشکیده شود.البته اگر مسئول پاکی در این جامعه پیدا شده و دستش به این امور ناپاک آلوده نیست از وی خواهشمندیم به این موضوع توجه فرمایند.و صد البته اگر پاکان را اجنبی و یا وابسته به اجنبی ندانیم و انگ فتنه و فتنه گر به وی نچسبانیم.
    با تشکر فراروان
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۱۱:۱۶ali 1 2

    ببخشید جرمش چی بوده
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۱۲:۱۱محمد 0 2

    یعنی چی آدم خورده بعد 1 سال باید راست راست بگرده :|
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۱۳:۱۱ 0 0

    بعد از یکسال بدتر از امروز به جامعه برمی گردد !  
                                

نظر شما