شناسهٔ خبر: 97439 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افشارزاده: منصوریان وقت ما را تلف کرد

افشارزاده 43 مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر منصوریان زودتر گفته بود در نفت می‌ماند، ۱۰ روز وقت ما را تلف نمی‌کرد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، بهرام افشارزاده که امروز (شنبه) جلسه‌ای را با ایگور استیماچ در وزارت ورزش‌وجوانان داشت، در این خصوص گفت: فعلاً اتفاقی رخ نداده که بخواهم در مورد آن صحبتی با شما داشته باشم اما مطمئن باشید هر زمانی که به جمع بندی نهایی برسیم، همه را در جریان اتفاقات رخ داده قرار خواهم داد.

وی ادامه داد: بعضی مسائل برای من مقدور نیست که بخواهم آن را برای شما به طور کامل توضیح بدهم. در هر صورت یکسری موافق استیماچ و یک سری هم مخالف هستند و بحث مالی هم در میان است. گفتن برخی مسائل خوب نیست چراکه به اصل موضوع آسیب می‌زند. در هر صورت در تلاش هستیم که تصمیمی عاقلانه بگیریم و اینکه آیا این مربی می‌تواند استقلال را به جایگاهی که ما و هواداران مدنظر قرار داریم برساند یا نه. ضمن اینکه رزومه او باید مورد تأیید ما قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: این مسائل نیاز به یک برنامه جامع دارد تا به تصمیم‌گیری برسد. من هر لحظه نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی افتاده و اصلاً این کار منطقی نیست. امروز تصمیم‌گیری خاصی انجام می‌دهیم و جلسه‌ای می‌گذاریم که پس از آن جلسه همه مطالب را به شما می‌گویم.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید زمان از دست می‌رود، گفت: من همین الان هم که به شما پاسخ می‌دهم در میان یک تصمیم‌گیری بودم. پرسپولیس کارش را آغاز کرده و ما هم تصمیم‌گیری‌ها را انجام می‌دهیم تا به زودی کارمان را انجام دهیم. ما زودتر از اینها کارمان را شروع کرده بودیم و ای کاش منصوریان از اول می‌گفت برای آمدن به استقلال آمادگی ندارد یا با باشگاه نفت قرارداد دارد. او اگر زودتر گفته بود، ۱۰ روز وقت ما را تلف نمی‌کرد.

وی با تشکر از مسئولان باشگاه نفت تهران اظهار داشت: نفت بازی‌های مهمی پیش‌رو دارد و طبیعی است که به فکر حفظ کادرفنی‌شان باشند اما ای کاش این موضوع از روز اول گفته می‌شد تا ما زمان را از دست نمی‌دادیم.

افشارزاده یادآور شد: سه روز کاری سخت را داشتیم و با استیماچ مذاکره کردیم اما در این مدت می‌بینم که منتقدان ما ۱۰ برابر می‌شوند. کاری را شروع کردیم که باید آبروی وزارت ورزش و باشگاه استقلال را در نظر بگیریم. دنبال تصمیم گرفتن و به دنبال این هستیم مسائل مالی حل شود. عین حقیقت را به شما می‌گویم و ما به دنبال این هستیم پول بازیکنان فصل گذشته که از باشگاه طلب دارند را بدهیم و سپس یکسری بازیکن جدید جذب کنیم اما اکنون بدترین زمان برای ما جهت جذب بازیکن جدید است. همه اخلاق من را می‌دانید و هر زمان که لازم بوده پاسخگو بوده‌ام و همیشه هم حقیقت را گفته‌ام.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به اظهار نظر استیماچ که اعلام کرده جلسه‌اش با مسئولان باشگاه استقلال به پایان رسیده به این معناست او را باید سرمربی این تیم بدانیم، گفت: در واقع جلسه امروز ما با استیماچ به پایان رسید و قرار شد بازهم با او جلسه‌ای را داشته باشیم. این به این معنا نیست که با این مربی قرارداد امضا کرده‌ایم. در هر صورت همه در باشگاه استقلال به دنبال این هستیم هرچه سریع‌تر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وضعیت کادرفنی مشخص شود.

«آیا افشارزاده به کارش با باشگاه استقلال ادامه خواهد داد؟» مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله اظهار داشت: هنوز نمی‌دانم. قرار است در این زمینه با مسئولان وزارت ورزش صحبت کنم، خودم همیشه دوست دارم به باشگاه استقلال خدمت کنم.

وی درباره اینکه آیا تمایلی به ماندن در استقلال دارد، گفت: این مسئله به خودم ربط دارد.

افشارزاده درباره اینکه گفته می‌شود استیماچ با باشگاه استقلال اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری دارد، تصریح کرد: نه؛ اینطور نیست. استیماچ در نامه‌های اولیه خود که به ما زده بود، ۲۵۰ هزار دلار درخواست داشت و در نامه دوم این مبلغ را تا ۳۰۰ هزاردلار افزایش داد. ضمن اینکه قرار شد مالیات هم به عهده خودش باشد. آنچه مسلم است ما باید مسائل مربوط به قرارداد را از هر نظر مورد بررسی قرار دهیم، فقط دستمزد استیماچ نیست و او قصد دارد یک کمک مربی و یک مربی بدنساز هم با خودش بیاورد. اجاره منزل و کرایه رفت‌وآمد او در تهران را هم در نظر گرفته‌ایم. ضمن اینکه هر مربی خارجی که بخواهد کار کند باید برای او امکاناتی که نیاز دارد را فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد: باید همه این مسائل را با یکدیگر در میان بگذاریم و در آخر ببینیم وزارت ورزش‌وجوانان می‌تواند مبلغ مورد نظرمان را در اختیار ما قرار دهد یا نه.

وی درباره آینده سبک‌دست در باشگاه استقلال گفت: او عضو هیئت مدیره نیست و اخیراً نامه‌ای برای من فرستاده که آن را نخوانده‌ام. جا دارد از زحماتی که سبک‌دست کشیده تشکر کنم. او به تعهداتش نسبت به ما عمل کرد و امیدوارم فضایی ایجاد شود تا بتوانیم از سبک‌دست در باشگاه استقلال استفاده کنیم.

نظر شما