شناسهٔ خبر: 98579 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نظری درباره حضور «جناب خان» در مسابقات والیبال

جناب خان 43 هومن حاجی‌ عبداللهی - صداپیشه عروسک «پنگول» - از حضور عروسک‌های محبوبی مثل «جناب‌ خان» در مسابقات ملی استقبال کرد.

به گزارش نماینده، این بازیگر و صداپیشه تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره‌ی حضور عروسک‌های محبوب تلویزیون در مسابقات ملی و اینکه حضور «جناب خان» (عروسک «خندوانه») را در مسابقات تیم کشورمان در لیگ جهانی والیبال چطور ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: قطعا حضور عروسک‌هایی مثل «جناب خان» می‌تواند برای مردم جذاب باشد و می‌توان از محبوبیت آنها برای موفقیت‌های ملی استفاده کرد. شخصا نظرم نسبت به این اتفاق و ادامه‌دار بودنش کاملا مساعد و مثبت است.

وی سپس نظرش درباره‌ی عروسک «جناب خان» که در برنامه‌ی رامبد جوان به آوازخوانی مشهور شده است را اینگونه بیان کرد: این عروسک بامزه هم برای مخاطبان جذابیت دارد و هم خیلی خوب می‌تواند از خودش بداهه‌گویی کند؛ ضمن اینکه خیلی هم خوش صداست و همکار عزیزم آقای محمد بحرانی، صداپیشه این عروسک است و توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

او همچنین از بازگشت برنامه کودک «رنگین کمان» بعد از ماه مبارک رمضان، خبر داد.

حاجی عبداللهی در پایان اعلام کرد: حدود دو الی سه ماه است که از «پنگول» بی‌خبرم و طی این مدت برنامه نداشتیم اما گویا قرار است از روز عید فطر «پنگول» به همراه «آقا جون قیطون» مجددا به آنتن شبکه پنج سیما برگردد. «رنگین کمان» بعد از ماه رمضان هر روز به مدت ۶۰ دقیقه به شکل تولیدی از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

 هومن حاجی عبداللهی ایفاگر نقش «رحمت خروس‌باز»  در سریال «پایتخت» است که از سری دوم این مجموعه با «پایتخت» همکاری می‌کند.

نظر شما