شناسهٔ خبر: 98587 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

نقشه جدید داعش در عراق

داعش 43 منابع عراقی از هلاکت تروریست‌هایی از ۵۳ کشور جهان و افشای هدف داعش از وادار کردن ساکنان فلوجه و الکرمه به ترک خانه‌هایشان و رفتن به بغداد و استان‌های دیگر خبر دادند.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری تسنیم، "محمود مرضی الجمیلی" از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی به الفرات گفت باندهای تروریستی داعش به مردم فلوجه و الکرمه دستور داده‌اند مناطق خود را تخلیه و به‌سمت بغداد و استان‌های دیگر حرکت کنند.

به‌گفته وی، منابع اطلاعاتی تابع لشکر سی‌ام تأکید کردند که تروریست‌های داعش در پوشش خانواده‌های آواره به‌سمت این استان‌ها نفوذ خواهند کرد.

وی افزود تروریست‌های داعشی تلاش می‌کنند به استان‌های امن عراق از طریق خانواده‌های آواره نفوذ کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی استان بابل عراق توانسته بودند گروهی از تروریست‌های داعشی را که از طریق خانواده‌های آواره و در پوشش آواره به این استان نفوذ کرده بودند، دستگیر کنند. نیروهای امنیتی تابع عملیات فرات مرکزی هم تعدادی خودروی بمب‌گذاری شده را کشف و ضبط کردند که تروریست‌ها درصدد بودند آنها را برای انجام عملیات تروریستی وارد کربلای معلی کنند.

هلاکت تروریست‌هایی از ۵۳ کشور در عراق

فرمانده عملیات دجله در عراق اعلام کرد تروریست‌هایی از ۵۳ کشور جهان در عملیات اخیر نیروهای امنیتی عراق به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش المسله، فرماندهی عملیات دجله در استان‌های دیالی و صلاح الدین ضمن خنثی کردن چندین حمله داعشی‌ها به‌ویژه در محور میادین نفتی علاس و العجیل در شمال صلاح الدین، تروریست‌هایی را که از ۵۳ کشور عربی و غیرعربی وارد عراق شده بودند، طی ماه‌های اخیر به هلاکت رساندند.

عبدالامیر الزیدی فرمانده عملیات دجله گفت نیروهای تابع عملیات دجله با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی و عشایر طی ماه‌های اخیر، صدها تروریست تابع ۵۳ کشور عربی و غیرعربی را که از آن کشورها آمده بودند در استان‌های دیالی و صلاح الدین به هلاکت رسانده‌اند.

وی افزود گروه داعش صدها تروریست را از کشورهای جهان به‌سبب افکار افراطی‌اش جذب می‌کند که خطر سرطانی است و همه را تهدید می‌کند.

الزیدی پیشتر از افزایش تعداد تروریست‌های خارجی در گروه تروریستی داعش خبر داده و گفته بود تروریست‌هایی از ۱۷ ملیت خارجی در ردیف سرکردگان داعش فعالیت می‌کنند.

نظر شما