شناسهٔ خبر: 100758 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی در تعطیلات تیرماه صحن علنی +تصاویر

عبدالوحید فیاضی/2 روزهای ۶ تا ۱۹ تیرماه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی نداشت تا نمایندگان بتوانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.

به گزارش «نماینده» روزهای ۶ تا ۱۹ تیرماه جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نشده بود. سایت "نماینده" در راستای وظیفه اطلاع رسانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای عبدالوحید فیاضی نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شوراي اسلامي را در دوهفته سرکشی از حوزه انتخابیه منتشر می نماید:

 

پیگیری پروژه گاز رسانی به منطقه لاویج

در پی دعوت از مدیرعامل جدید شرکت گاز مازندران دکتر ابراهیم زاده توسط نماینده مردم شریف نور ومحمودآباد عصر روز پنج شنبه از محور و منطقه لاویج به منظور ارائه خدمات گازرسانی بازدید بعمل آمد. در ابن بازدید که بخشدار چمستان، دهیاران و شورا و اهالی خون گرم منطقه لاویج حضور داشتند آقای دکتر ابراهیم زاده ضمن تشریح فرایند پیگیری، مطالعه و اقدامات گازرسانی به منطقه لاویج اظهار داشت با حمایت نماینده مردم نور ومحمودآباد در خصوص رفع موانع عبور خط انتقال از محور جاده لاویج با همکاری وزارت راه و شهرسازی امید است تا پایان شهریور کار طراحی به اتمام برسد. آقای ابراهیم زاده در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت کلنگ گاز رسانی منطقه لاویج در هفته بسیج (آذرماه سال جاری) به زمین زده خواهد شد. براساس توضیحات ایشان در این طرح گازرسانی روستاهای واز و میان بند بخش مرکزی نور در دستور کار قرار دارد.
 
 گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی
 


بازدید از مرکز درمانی شهر بلده

 

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

 

 

پیگیری رسیدگی به وضعیت رودخانه ها و ساحل و خسارات ناشی از سیل اخیر بلده و محمودآباد و سرخ رود

در پی سوال دکتر عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شریف نور ومحمودآباد از وزیر نیرو در خصوص عدم رسیدگی به وضعیت رودخانه ها و ساحل دریای شمال و نیز عدم انجام وظایف وزارت نیرو نسبت به بروز خسارات بزرگ ناشی از سیل اخیر بلده و محمودآباد و سرخ رود، به دستور وزیر دکتر یخکشی مدیرعامل آب منطقه ای استان مازندران جهت رسیدگی و بررسی موضوعات مطروحه در دفتر نماینده مردم نور ومحمودآباد حضور پیدا کرد. این جلسه با حضور مهندس اسدی شهردار بلده، مهدوی رئیس شورای شهر بلده، حاج مهدی ثقفی رئیس شورای بخش بلده، مهندس بوداغی شهردار چمستان، موسوی رئیس شورای شهر چمستان، نعمت اله یوسفیان رئیس شورای شهر نور، سید رضا حسینی عضو شورای شهر نور، موسوی رئیس اداره امور آب نور و جمعی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نیز همراه بود. از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه مسئله سیل اخیر در منطقه بلده و سرخ رود بود که موجب خسارات سنگین به ساکنان این مناطق شده بود اسدی شهردار بلده عدم لایروبی سطح رودخانه های طغیانگر و عدم تخصیص بودجه کافی جهت احداث دیوار حفاظتی حاشیه رودخانه ها را ازجمله دلایل افزایش خسارات به بخش های مسکونی، دامپروری و کشاورزی دانست. تجاوز به حریم رودخانه ها، مشکلات آب بندان غرب نور و بازسازی مسیر آب بندان و ایمن سازی آن، احداث دیوار حفاظتی بر روی رودخانه لاویج رود در مرکز شهر نور، مشکلات حریم رودخانه ها در روستاها  و نبود میزان حریم دقیق در بعضی نقاط،   نیز از جمله موارد مورد بحث و بررسی در این جلسه بود.

در این جلسه همچنین در خصوص تجاوز به حریم دریا و اشغال ساحل توسط افراد و یا موسسات بحث و تبادل نظر صورت گرفت. عبدالوحید فیاضی ضمن تاکید بر اهمیت تامین آب در حوزه انتخابیه خواستار پیگیری مجدد سد وازرود شد آقای دکتر یخکشی نیز ضمن تاکید بر اهمیت موضوع اظهار داشت  با توجه به پیگیری ها و تاکید وزارت نیرو بر مطالبه مردم منطقه و نماینده مجلس شورای اسلامی اعتبار لازم برای حفاری و عملیات مرتبط با مطالعه و احداث سد تخصیص خواهد یافت. در ادامه دکتر یخکشی بهمراه دکتر فیاضی از مسیر رودخانه لاویج رود در مرکز شهرنور و همچنین پل و رودخانه روستای سلیاکتی بازدید کردند.
 
 گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

 

بازدید از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان های محمودآباد و نور

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی به همراه آقای طهماسب پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، امام جمعه و جمعی از خیرین با خانواده های تحت حمایت این نهاد در محمود آباد و نور درقالب طرح مفتاح الجنه دیدار و دلجویی کردند.
عبدالوحید فیاضی از ارائه خدمات کمیته امداد به محرومین جامعه تقدیر و تشکر کرد. نماینده مردم نور ومحمود آباد در مجلس شورای اسلامی در این دیدار کمیته امداد را یکی از اصلی ترین نهاد رسیدگی به حال محرومان دانست.

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

 

مراسم راهپیمایی روز قدس

مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم نور و رویان همگام با مردم سایر نقاط کشور برگزار گردید. این مراسم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد. عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نو ومحمودآباد در جمع مردم رویان حضور اقشار مختلف مردم رویان را در این راهپیمایی تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) در خصوص آزادی سرزمین فلسطین دانست و افزود : رژیم اشغالگر صهیونیستی همچون غده سرطانی در منطقه رشد پیدا کرده و از قتل عام مردم مسلمان و بخصوص کودکان فلسطینی دریغ نمی ورزد. وی حمایت ردم ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه رمضان از مردم مظلوم فلسطین را از جمله آرمان های امام خمینی (ره) دانست و افزود : امروز مردم رویان، نور ومحمودآباد همگام با مردم مازندران و ملت آزادیخواه ایران انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مظلومین سرزمین قدس را اعلام داشتند. وی ادامه با اشاره به روند رو به جلوی مذاکرات هسته ای زیاده خواهی سران اروپا و آمریکا را در روزهای اخیر نشان دهنده ی تاثیر سنگ اندازی های رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات دانست و اعلام داشت : دولت محترم با هدایت رئیس جمهور و نیز تیم مذاکراه کننده به فرماندهی وزیر امور خارجه جناب دکتر ظریف بخوبی مسیر مذاکرات را به پیش بردند اما طی روزهای اخیر شاهد عهدشکنی و عدم پایبندی گروه ۱+۵ در روند روبه جلوی مذاکرات بوده ایم و می بینیم که چگونه رژیم صهیونیستی بر روند مذاکرات خدشه وارد می کند. وی در ادامه افزود اینجاست که نقش روز جهانی قدس به فرموده حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید مورد تاکید قرار بگیرد و امروز چه زیبا مردم قهرمان رویان همپای مردم سراسر ایران بر این حرکت حق طلبی تاکید داشتند. وی در پایان با اشاره به سال دولت ملت همدلی و همزبانی اذعان داشت : همه مسئولان باید در تحقق وحدت با توجه به منویات مقام معظم رهبری کوشا و ساعی باشند.
 
گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

 

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

 

دیدار با جمعی از ورزشکاران و بررسی مشکلات حوزه ورزش و جوانان

عبدالوحید فیاضی در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش و ترویج آن بخصوص در بین جوانان علاوه بر جنبه قهرمانی و افتخار آفرینی به اهمیت این موضوع در حوزه سلامت جسمانی و روانی اشاره کرد و افزود : پویایی جوانان و افزایش روحیه نشاط و خودباوری در آنها با حرکت مستمر به سوی ورزش محقق خواهد شد. وی با اشاره به اهمیت کارآفرینی در حوزه ورزش حمایت از بخش خصوصی در ترویج فرهنگ ورزش و همچنین اشتغالزایی را در توسعه ی ورزش در جامعه کلیدی خواند.
 
 گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی
 

 

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چمستان

با حضور دکتر عبدالوحیدفیاضی نماینده مردم نور ومحمودآباد جلسه ای با مدیران واحد های صنعتی و تولیدی به منظور بررسی مشکلات و موانع پیش روی این واحد های تولیدی و صنعتی برگزار شد. دکتر فیاضی پیشرفت و توسعه در عرصه تولید و صنعت را از جمله ملزومات مهم در استمرار استقلال اقتصادی و نیز افزایش میزان اشتغالزایی و سایر مقولات اساسی دانست و افزود حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی باید در اولویت مسئولان اجرایی باشد. رسیدگی به مشکلات واحد های صنعتی در شهرک صنعتی چمستان و نیز پیگیری نسبت به مسئله اوقاف و امور خیریه در حدود منطقه شهرک صنعتی، افزایش ولتاژ برق مصرفی و راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی از جمله مسائل و مطالبات مدیران واحد های تولیدی و صنعتی در این جلسه بود.

 

 

گزارش اقدامات عبدالوحید فیاضی

 

بررسی و بازدید از پروژه های راه سازی روستایی در شهرستان نور ومحمودآباد

بهسازی و آسفالت راه های روستایی در شهرستان های نور و محمودآباد در راستای اجرای بند الف تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ سهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی روند پرشتابی به خود گرفته و در روزهای اخیر شاهد بهسازی و آسفالت این محورها در روستاهای نور ومحمودآباد بوده ایم. با توجه به مطالبات به حق مردم این دو شهرستان مبنی بر رسیدگی و بهسازی و ساماندهی راه های روستایی که سالیان متمادی مورد غفلت مسئولان امر قرار گرفته بود اینک شاهد به نتیجه رسیدن پیگیری ها در بخش تکمیل، بهسازی و آسفالت راه های فرعی و روستایی و نیز سایر بخش های زیربنایی هستیم. در این خصوص باید اشاراتی داشت به :

-آسفالت محور روستایی کدیرسر و نیز روستای وازک
-آسفالت محور روستایی سنگنو
-بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی الیکا – کلاونگاه و نیز روستای ناحیه در منطقه بلده
-بهسازی و روکش آسفالت محور روستای عباسا
-همچنین در شهرستان محمودآباد نیز
-بهسازی و آسفالت راه روستایی تازه آباد
-بهسازی و آسفالت محور روستایی یوسف آباد
-بهسازی و آسفالت محور روستایی آرم – اسکنده
-بهسازی و آسفالت محور روستایی چهار محل آهی
برآیند پروژه های اجرا شده و نیز پروژه های در دست اقدام در حوزه نور و محمودآباد تاکنون نشان دهنده ی عزم جدی در اجرای مطالبات مردمی و رسیدگی به مشکلات عموم مردم عزیز نور ومحمودآباد می باشد. شایان ذکر است که روند بهسازی و آسفالت محور های روستایی کماکان ادامه داشته و روزهای آینده شاهد تکمیل، بهسازی و آسفالت بخش دیگری از محور های روستایی در نور ومحمودآباد از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ سهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

عبدالوحید فیاضی در حوزه انتخابیه

نظرات مخاطبان 0 6

  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۸ ۲۳:۰۸محمدازکاشمر 0 1

    اقای نماینده یک کم پول بده تاماهم به سفربریم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۱۱:۰۶ 0 1

    سلام. کاش به کسبه و به خصوص تره بار فروش ها هم سری زده میشد تا این همه سد معبر نکنند. تا انجا که می دانم این سروران مغازه را با پیاده رو و یا بخشی از خیابان نخریدند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۱۳:۵۱ 0 1

    باز انتخابات نزدیک شد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۱۶:۳۵علی 0 1

    در آستانه انتخابات مجلس خیلی فعال نشان داده می شوند
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۲۰:۰۷آرین 3 5

    احسنت به نماینده فعال و کوشای نور و محمودآباد که پس از چند دهه بسیاری از پروژه ها رو به اتمام است
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۳۰ ۱۲:۲۷ 1 0

    اززحمات بیدریغ وشبانه روزی نماینده محترم شهرستان نورومحمودآباد جهت رفع مشکلات دیرینه حوزه انتخابی کمال تقدیروتشکررادارم.
                                

نظر شما